
חוק שירותי משפחה ראשונה נחתם בחוק כחלק מהתקציב הדו-מפלגתי
לפעול ב -9 בפברואר 2018. למעשה זהו רפורמות ברמה הפדרלית לדרכי המימון לרווחת הילד , כותרת IV-E
ו הכותרת IV-B של החוק לביטוח לאומי, כדי לספק שירותים למשפחות הנמצאים בסיכון
לכניסה למערכת הרווחה.
הצעת החוק נועדה למנוע מהילדים להיכנס לאומנה,
מאפשר החזר פדרלי עבור שירותי בריאות הנפש, טיפול בגמילה מסמים ואלכוהול ,
הכשרת בבית למיומנויות הורית למשפחות והילדים.
זה גם מבקש לשפר את רווחתם של הילדים שכבר נמצאים באומנה על ידי תמריץ למדינות להפחית את המיקום של ילדים בטיפול קבוצתי (פנימיות ומוסדות פרטיים וכו ... ).
חלק א - פעולות מניעה תחת הכותרת (סעיפים IV-E (50711, 50712, 50713
סעיף 50711. תכניות מניעה ו שירות ב אומנה .
אופציית המדינה - על פי בחירת המדינה, רשאי המזכיר לשלם למדינה למתן השירותים או התכניות הבאות לילדים המועמדים לטיפול באומנה או אשר בהריון הורות נוער באומנה , הורים או קרובי משפחה של הילדים.
אילו שירותים זמינים עבור קבלת החזר פדרלי?
• שירותי בריאות הנפש
• שירותי מניעת שימוש בסמים ואלכוהול
• תכניות מבוססות מיומנות של הורים בביתם .
מי זכאי לשירותים?
• ילדים המזוהים כמועמדים לאומנה ומזוהים בתכנית המניעה ובטוח להישאר אותם בבטחה בבית או במיקום עם משפחה קרובה עם קבלת השירותים או התכניות.
• ילדים באומנה הריוניות או הורים שהם נוער בעצמם .
• הורים או מטפלים שאצלם נדרשים השירותים כדי למנוע את כניסת הילד לתוך מערכת אומנה .
משך השירות:
• 12 חודשים מתחילים בזיהוי אסטרטגיית המניעה.
• תכנית מניעה חדשה עשויה להתחיל בעוד 12 חודשים עבור ילדים שזוהו שוב כמועמדים.
דרישות המדינה:
• יש לזהות ולתחזק תכנית מניעה כתובה לילד שיישאר בבטחה בבית, לחיות באופן זמני עם קרובי משפחה, או לחיות לצמיתות עם קרובי משפחה ולפרט את השירותים או התכניות שיסופקו לילד (לרבות מידע על איך הם יפקחו, יעריכו, יכשירו כוח עבודה וכו ')
• נערות בהריון או בהורות נוער באומנה תכנית המניעה חייב לרשום את השירותים או
תכניות שחייב להיות מסופק על או מטעם הנוער כדי להבטיח כי הנוער
מוכן או מסוגל להיות הורה בעצמו ולתאר את אסטרטגיית המניעה עבור כל ילד שנולד לנוער.
• על השירותים להיות מבטיחים ומודעים לטראומה , נתמכים, מתומכים היטב
כפי שעוצב על ידי Clearninghouse של קליפורניה מבוססי הראיות עבור רווחת הילד.
• יש לדווח על התוצאות עבור אלה המקבלים שירותים ועלויות הקשורות.
• שרותי הבריאות ואנוש לתת הנחיות על קריטריונים פרקטיקות ושירותים מאושרים מראש
לא יאוחר מיום 1 באוקטובר 2018.
תמיכה טכנית:
• שרותי הבריאות ואנוש תקים מסלקה עבור שיטות מבוססות ראיות.
• שרותי הבריאות ואנוש תספק סיוע טכני לאיסוף נתונים.
תשלומים פדרליים:
• 50% מהסכום המושקע עבור שירותי מניעה ותכניות יהיה זמין מ אוקטובר 1, 2019- 1 אוקטובר 2026.
• החל מ -1 באוקטובר 2026, ה- FFP יהיה ה- FMAP של המדינה למניעה שירותים ותכניות.
• הנתונים הסטטיסטיים עשויים להשתמש ב- IV-E עבור עלויות הדרכה והנהלה הקשורות ולקבל 50
אחוז החזר.
• תחזוקה של הדרישה למאמץ עבור הוצאות אומנה כך המדינות לא
תחליף את תקציב המדינה שלהם במניעה מקומיים לקבל את דולרים מ IV-E .
זכאות לשבטים אינדיאנים, ארגונים שבטיים (סעיף 50711):
• שבטים עם תכנית IV-E מאושרת יש אפשרות להשתמש בכספי כותרת IV-E עבור
שירותי מניעה ותכניות. שרותי הבריאות ואנוש יפרט את הדרישות החלות על
שבטים, אשר יהיו בקנה אחד עם דרישות המדינה, ככל האפשר, אבל
לאפשר הסתגלות תרבותית המתאימה ביותר בהקשר של הקהילה השבטית.
כותרת IV-E תכנית התשלומים מבוסס על קרבת משפחה .
• תוכניות נווטות קרבה מאושרות זכאיות לתחזוקת טיפול באומנה תשלומים תחת הכותרת IV-E.
חלק שני. - תמיכה משופרת תחת הכותרת IV-B: ביטול מגבלת הזמן עבור איחוד משפחות .
(סעיפים 50721, 50722, 50723)
סעיף 5071. ביטול הגבלת זמן לאיחוד משפחות בעת טיפול באמנה המתיר זמן מוגבל איחוד משפחות שירותים כאשר הילד חוזר הביתה מאומנה טיפול.
• מבטל את מגבלת הזמן לאיחוד משפחות בזמן שהילד נמצא באומנה ומאפשר 15 חודשי שירות ומופעל כאשר הילד חוזר הביתה אומנה.
סעיף . 50722 צמצום הביורוקרטיה ועיכובים מיותרים בעת הצבת ילדים בבתים מעבר גבולות המדינה.
• דורש מדינות ליישם מערכת אלקטרונית כלל ארצי עבור עיבוד נתונים לילדים באומנה, אפוטרופסות או אימוץ, עד שנת 2026 .
• מספק מענקים עבור מדינות לפתח את המערכת האלקטרונית - 5 מיליון דולר בשנה מ
2018-2022.
סעיף . 50723 שיפורים במענקים כדי לשפר את רווחתם של משפחות שנפגעו על ידי התעללות בעקבות סמים .
• סעיף זה נותן את מאשר מחדש /את המשך של מענקי שותפות אזורית
כי העבודה כדי להקל על בעיית השימוש בסמים והתשואות התוצאות התומכות הורים.
• מענקים אלה הם תחרותיים, הן תכניות ללא כוונת רווח וגם המדינה יכולות לקבל
אותם לתכנית שלה .
חלק ג '- שונות
( 50731, 50732, 50733)
סעיף 50731. סקירה ושיפור של תקני רישוי למשרה של אומנה אצל קרובי משפחה
• על שירות הבריאות ואנוש לקבוע מודל תקני לרישוי למיקום במשפחה אומנת עם קרבה משפחתית עד 1 אוקטובר 2018.
• המדינות יצטרכו לדווח עד ליום 1 באפריל 2019, אם תקני הרישוי שלהן נמצאים
על פי תקן המודל ואם לא, מדוע יש את הסטייה.
סעיף . 50732 - פיתוח תכנית כלל ארצית למניעת הזנחה והתעללות בילדים .
• על מדינות לדווח על צעדים כדי לאסוף מידע מלא ומדויק על
מקרי מוות כתוצאה מ טיפול לקוי
• תיאור של צעדים המדינה נוקטת כדי לפתח וליישום מקיף ברחבי המדינה
תכנית למניעת מוות
חלק ד '- הבטחת הצורך במיקום שאינו במשפחה אומנת
(סעיפים 50741, 50742, 50743, 50744, 50745, 50746)
סעיף . 50741 הגבלת השתתפות מימון הפדרלית במיקומים שאינם במשפחת אומנת .
• לאחר שבועיים, החזר פדרלי ייעשה רק עבור בתים קבוצתיים אם הילד נמצא ב:
תכנית טיפול מגורים מתאימה,
הגדרה המתמחה במתן טרום לידתי, לאחר לידה או להורים לתומך בנוער,
חיים עצמאיים בפיקוח לבני נוער מעל גיל 18.
מרכיבי תכנית טיפול למגורים מותאמת:
• צריך להיות מודל לטיפול בטראומה המיועד לענות על הצרכים של ילדים עם הפרעות רגשיות או התנהגותיות ולהיות מסוגלים ליישם את טיפול שזוהה על ידי ההערכה.
•צוות סיעודי וקליני רשום או הוסמך במקום לפי דרישת מודל ה טיפול בתכנית.
• מקלה על הקשר עם בני המשפחה של הילד במפגשי חוץ
• מתעד במסמכים כיצד משולבים בני משפחה בתהליך הטיפול לילד.
• מספק תכנון פריקה ותמיכה בטיפול משפחתי למשך 6 חודשים לאחר מכן פריקה
הגדרת בית משפחת אומנה
• מקום מורשה או מאושר על ידי המדינה שבה ילד באומנה מתגורר.
• דבק בתקן ההורה הסביר והזהיר.
• מספק טיפול לילד למשך 24 שעות.
• מספק טיפול לא יותר מ 6 ילדים באומנה (יש גמישות כאן:
הורות נוער, אחים, מערכת יחסים משמעותית עם משפחה, אמון משפחה מיוחדת ).
הגדרת המוסד לטיפול בילדים
• מוסדות פרטיים לטיפול בילדים עד 25 ילדים או פחות
• מורשה על ידי המדינות או מאושר על ידי הסוכנות האחראית על רישוי
• כולל הגדרת מקום שבו בני נוער מעל גיל 18 חיים עצמאים בפיקוח .
הכשרה של שופטי המדינה, עורכי דין ואנשי משפט אחרים על ההגבלות החדשות !.
• תכנית שיפור בית המשפט בכותרת IV-B, מתוקנת כדי לכלול את ההכשרה
לשופטים, עורכי דין ואנשים משפטיים אחרים בענייני רווחת ילדים במיקומים שאינם בתים לאומנה.
הבטחה ש מערכת המשפט לנוער לא יפגע
• המדינה מתכננת לכלול אישור כי המדינה לא תקדם מדיניות או
שיטות שיובילו לעלייה משמעותית של נערים ב בית המשפט לנוער .
סעיף . 50742 הערכה ותיעוד של הצורך במקום בטיפול במסגרת מוסמכת למגורים (QRTP).
• הערכה צריכה להתבצע תוך 30 יום לאחר השמה ב QRTP לקבל את
התשלום הפדרלי על ידי אדם מוסמך (רופא מקצועי מוסמך או מורשה, ש לא יכול להיות עובד של המדינה)
• הערכה תבחן את היתרונות והחסרונות של הילד תוך שימוש בגיל המתאים
המבוסס על ראיות תוקף הערכה תפקודית כלי אושרה על ידי שירות הבריאות ואנוש
לקבוע איזו הגדרה היא הטובה ביותר עבור הילד, באופן אידיאלי עם פחות סביבה מגבילה.
לפתח רשימה קצרה וארוכת טווח ספציפית על מצבם הנפשי ההתנהגותי של ילדים לטווח קצר וארוך טווח ספציפיים נפשית והתנהגותית למטרות בריאותם של הילדים .
הצוות הקבוע ומשפחה וצמיתות חייב להיבנות לעבוד יחד עם אדם מוסמך.
• על המדינה לתעד במקרה של הילד את מה שהחליט מחליט, מי היה שם וכו '.
• מחסור במשפחות אומנה אינו סיבה מתקבלת על הדעת
כי הצרכים של הילד לא ניתן נפגשו בבית משפחה אומנה
• בתוך 60 יום לאחר השמה ב - QRTP, בית משפט למשפחה או לנוער ישקול
הערכה, לקבוע את המיקום המתאים ביותר של הילד לאשר או
לא לאשר את המיקום, המדינה צריך להוכיח מדוע הילד הוא QRTP אם עבור
פרק זמן ממושך
• אם ההערכה קבעה כי מיקום הילד ב - QRTP אינו
ראוי שבית המשפט יפסול את המיקום או שהילד יחזור למשפחה
הגדרת הבית, קרנות הפדרלי ניתן להשתמש בזמן שהילד נשאר QRTP למהלך תקופת מעבר
• לא ניתן להשתמש בקרנות פדרליות לאחר 30 יום של ההכרעה
סעיף50743. פרוטוקולים למניעת אבחונים בלתי הולמים
• קובע פרוטוקולים על מנת לוודא כי לא נעשה אבחונים לא הולמים לשמור על הילד ב QRTP מקומות אחרים שאינם משפחה אומנה.
סעיף .50745בדיקה פלילית על הזנחה ו אלימות נגד ילדים למבוגרים העובדים במוסדות לטיפול בילדים ובקבוצות טיפול אחרות.
• דורש בדיקות פליליות עבור מבוגרים העובדים במוסדות לטיפול בילדים החל מ -1 באוקטובר 2018
חלק V. - תמיכה מתמשכת בשירותי ילדים ומשפחה (סעיפים 50751, 50752, 50753)
סעיף . 50751 תמיכה ושמירה ב משפחות אומנה לילדים
• 8 מיליון דולר להיות מופקע עבור המזכיר לבצע מענקים תחרותיים גיוס ושימור של משפחות אומנה איכותיות.
סעיף . 50752 הרחבת תכניות לילד ולמשפחה
• מאשר מחדש את התכנית של סטפני טובס ג 'ונס הילד תכניות שירותי הרווחה ,
קידום תכנית המשפחות הבטוחה והיציבה,
תכנית שיפור בית המשפט והתכנית טיפול לאומנה ע,ש ג:ון איץ צאפי .
ג 'ון H. Chafee אומנה טיפול העצמאות תכנית מ שנת כספים 2017 - 2021
סעיף . 50753 טיפול לשיפורים בעצמאות באומנה של ג 'ון H. Chafee והוראות קשורות.
• מרחיבה את Chaffee כדי לאפשר למדינות לספק שירותים לבני נוער שבגרו מידי והוצאו מהמערכת לפני 21עד 23, ומרחיבה את השימוש במימון לחינוך והכשרה עד גיל 26.
• על מדינות להגיש דו"ח לקונגרס עד ה 1 אוקטובר 2019 על הנוער ב
מעבר ממסד הנתונים כדי לדווח על מדדי התוצאה עבור בני נוער שבגרו ו הוצאו מ הטיפול.
חלק VI. - המשך תמריצים למדינות לקדם אימוץ משפטי אפוטרופסות
סעיף . 50761 אישור מחדש של תכנית התמריצים לאימוץ ותוכניות תמריצים של אפוטרופסות חוקית • אישור מחדש של אימוץ ואפוטרופסות משפטית 2022.
חלק שביעי. תיקונים טכניים סעיף 50771, 50772
סעיף. 50772 תיקונים טכניים דרישת המדינה כדי לענות על הצרכים ההתפתחותיים של ילדים קטנים • מחייב את המדינה לדרישות תכנית תחת הכותרת IV-B כדי לתאר דרכים לצמצם את משך הזמן לקביעות לילדים מתחת לגיל 5 ומה המדינה עושה כדי לענות על הצרכים ההתפתחותיים של כל הילדים הפגיעים מתחת לגיל 5 המקבלים שירותי IV-E או IV-B.
פרק ח '. הבטחת החיסכון Reinvest מדינות הנובעות מגידול באימוץ סיוע. סעיף 50781, 50782
סעיף . 50781. סיוע לעיכוב שלב ב באימוץ
עיכובים בטיפוח חיבורי יישום של סיוע פדרלי לאימוץ ילדים בעלי צרכים מיוחדים .
ילדים עם צרכים מיוחדים מתחת לגיל שנתיים יהיו זכאים לסיוע באימוץ אם הם עומדים בדרישות הקיימות.
• מחקר GAO על השקעה מחדש של המדינה על חיסכון הנובע מגידול בסיוע באימוץ.
הנה לינק לחוק זה באנגלית https://campaignforchildren.org/wp-content/uploads/sites/2/2016/06/FFCC-Section-by-Section-FFPSA.pdf?fbclid=IwAR3JZZU6iOs7OPgoZ-Vf-d9Rydrpma4J9kD9jP1HL9XyQiE52rDdUhqSXsI