ביום שני 12 בפברואר, הנשיא הגיש את התקציב לשנת הכספים המלאה (FY) 2019 התקציב. 2019
מתחיל ב -1 באוקטובר 2018. התקציב אינו כולל מספרים סופיים וסופיים עבור השנה הנוכחית
. 2018 כי הקונגרס הסכים זה עתה לרמת ההוצאות הסופית (PL 115-123). כמה מהם
נתוני ההוצאות שאנחנו יודעים כי הם כבר מורשה (ביקור בבית) אחרים עדיין לא וצפויים
להסתיים עד ה -23 במרץ 2018.
התקציב מלא הזה, שכותרתו תקציב אמריקאי, מפרט את ההוצאות הקיצוצים שיגדשו
לעלייה בהוצאות משרד הביטחון (כפי שהוסכם על ידי הקונגרס ב -9 בפברואר)
מציע ודוחה הסכימו לאחרונה להגדיל את הוצאות המקומי הסכים גם ב -9 בפברואר,
2018. הצעת תקציב זו אינה טוענת כי יאזן את התקציב תוך עשר שנים ובמקום מקרין על
הגירעון התקציבי בשנת 2019 של כ 800 מיליארד דולר למרות הגירעון בתקציב הנוכחי
התחזיות לשנת הכספים הנוכחית 2018 צפויות להיות יותר מ -1 טריליון דולר. זה מציע
קיצוץ בהוצאות חובה על ידי הפיכת Medicaid (תכנית רפואית )למענק גוש בלוק לנפש, מציעה
אופציה המדינה לחסום מענקים לרווחה למען הוצאה של הילד ל טיפול באומנה ומציע חיסול
מענק המימון ל השירותים החברתיים (SSBG) הרווחה בארצות הברית .
במסגרת מחלקת הבריאות ושירותי האנוש, ההוצאות לפי שיקול דעת מופחתות ל -69 מליארד דולר
(שוב כמו התקציב של השנה שעברה). זה יהיה ירידה של 18 מיליארד דולר או 21 אחוז
ירידה מ 2017. התקציב מציע 1 מיליארד דולר ב HHS מחלקת הבריאות לטיפול באופיואידים מ
500 מיליון דולר שהקונגרס אימץ בשנת 2016 אבל סביר פחות ממה הקונגרס יספק
3 מיליארד דולר נוספים שהוסכם בהסכם התקציב של פברואר 9 עבור פעילות לטיפול באופיואידים .
הנשיא טראמפ מציע את הדברים הבאים:
• ביטול מענק בלוק השירותים החברתיים (SSBG)
• ביטול מרכזי הלמידה של המאה ה -21
• חיסול תכנית סיוע ביתי בהכנסה נמוכה (LIHEAP)
• ביטול מענק חסימת השירותים הקהילתיים (HHS)
• ביטול המענק לפיתוח קהילתי (דיור)
• קיצוץ סיוע זמני למשפחות נזקקות (TANF) של 1.5 מיליארד דולר למענק הבסיס
של 16.5 מיליארד דולר וחיסול קרן החירום של 608 מיליון דולר
• חתכים לתכנית סיוע תזונה נוספת (תלושי מזון )
• קיצוץ מדיקיד על ידי דרישה למדינות לקחת או מכסה לנפש או מענק בלוק
התקציב מציע מענק בלוק אופציונלי של IV-E מימון אומנה המימון שניתן להוציא
עבור כל שירות ממומן עכשיו תחת אומנה, סיוע אימוץ או שירותי רווחה הילד
קידום משפחות בטוחות ויציבות. רוב ההוצאות הישירות לרווחת הילד נותרו על כנן
ברמות השווה ל - 2017.
באשר ל - מענק בלוק השירותים החברתיים , ההיגיון של הממשל הוא:
"התקציב מציע לבטל את מעניק בלוק השירותים החברתיים לחיסכון של 1.7 $ מיליארד דולר בשנת 2019 ו -17 מיליארד דולר במשך עשר שנים.
מענק בלוק השירותים החברתיים מספק מימון ש הוא משוכפל של משאבים המסופקים באמצעות תכניות פדרליות אחרות לא הוכיחה את יעילותה בהפחתת התלות או בתמיכה עצמאות עצמית ".
לאור תכליתו של חוק זה, הביקורת עשויה להיות מבחוץ :
לצורך איחוד הסיוע הפדרלי למדינות עבור השירותים החברתיים לתוך מענק אחד
הגדלת גמישות המדינה בשימוש במענקי השירותים החברתיים, ועודד כל מדינה
ככל הניתן בתנאים של אותה מדינה, לספק שירותים המכוונים למטרות .
(1) השגת או שמירה על תמיכה כלכלית עצמית כדי למנוע, להפחית או לבטל תלות;
(2) השגת או שמירה על עצמאות עצמית, לרבות צמצום או מניעת תלות;
3 (מניעה או תיקון של הזנחה, התעללות או ניצול של ילדים ומבוגרים שאינם מסוגלים
להגן על האינטרסים שלהם, או לשימור, לשיקום או לאיחוד משפחות;
(4) מניעה או צמצום של טיפול מוסדי בלתי הולם על ידי מתן מימון של שירותי טיפול בקהילה
טיפול ביתי, או צורות אחרות של טיפול אינטנסיבי מופחת;
(5) הבטחת הפניה או קבלה לטיפול מוסדי כאשר צורות אחרות של טיפול אינם
מתאים, או מתן שירותים ליחידים במוסדות,
למרות הביקורת על מענק בלוק השירותים החברתיים על ידי הממשל ואולי גם אחרים, הם נכשלו
ב להציע כלל ראיות כי מענק בלוק השירותים החברתיים אינו, "ככל האפשר פרקטי " ותחת "התנאים בכל
המדינה "כי מימון מענק בלוק השירותים החברתיים אינו" מונע, מתקן או מצמצם את המטרות כגון התעללות,הזנחה, ניצול או טיפול מוסדי בלתי הולם או הבטחת הודאה כאשר הוא מתאים.
מענק בלוק השירותים החברתיים הוא עדיין מקור המימון הגדול ביותר עבור שירותי רווחה לילדים CWS מאשר כל מימון פדרלי אחר .
במיוחד לאור הקיצוצים האחרונים בשירותי הרווחה לילדים (CWS)
תכניות טיפול במניעת התעללות בילד (CAPTA) .
ובנוסף, הצעות החוק האחרונות (הכולל תיקון הנקרא משפחה קודמת , מניעת שירותי חוק דרישות לגבי תכניות בטוח טיפול תחת החוק למניעת התעללות וטיפול בילדים) לא סיפקו מימון מוגבר לצרכים כאלה שירות הגנת הילד .
יש לציין כי מענק בלוק השירותים החברתיים סיפק 11% מההוצאות הפדרליות לרווחת הילד ב -2014
(סקר מגמות ילדים ב מדינות). במקביל, סיוע זמני למשפחות נזקקות סיפק 22 אחוזים של המימון לרווחת הילד עי הממשל הפדרלי על פי אותו סקר.
כתוצאה מכך, 33% של בזבוז פדרלי על רווחת הילד הוצאות הרווחה ייחתכו קשות או יבוטלו.
למעשה, ההסבר התקציב מציין
ש מאז שהם יבטלו את מענק בלוק השירותים החברתיים, עשרת האחוזים האלה שמועבר מ סיוע זמני למשפחות נזקקות , ל מענק בלוק השירותים החברתיים .
הוא ההיגיון של עשרה אחוזים לחתוך מ סיוע זמני למשפחות נזקקות.
לבסוף, יש לציין כי הממשל מציע על סיוע זמני למשפחות נזקקות חתך של 10 אחוזים.
חלק מן ההיגיון נראה כי הוא קשור ליכולתה של המדינה, מאז 1996, להעביר את ה 10 אחוזים מ
סיוע זמני למשפחות נזקקות ל חתך מענק בלוק השירותים החברתיים.
ההסבר נראה כי אם אין מענק בלוק השירותים החברתיים, אין צורך להעביר את המימון הזה.
הן מענק בלוק השירותים החברתיים והן סיוע זמני למשפחות נזקקות מספקים כ -30% מכלל המימון לרווחת הילד הפדרלי על פי סקר שנערך בשנת 2014 על ידי מגמות על ילדים (20%) .
סיוע זמני למשפחות נזקקות ו -10% מענק בלוק השירותים החברתיים).
דוגמה ספציפית למדינה עד כמה מענק בלוק השירותים החברתיים ו- סיוע זמני למשפחות נזקקות משמעותיים למימון לרווחת הילד היא מצבם של פלורידה.
על פי סקר אחר של מגמות הילד, בשנת 2010 מדינת פלורידה קיבל ויתור על מימון IV-E ל אומנה . כמו כן, באותה שנה, IV-E התר ה ויתור ל פלורידה 179 מיליון דולר, ואילו סיוע זמני למשפחות נזקקות סיפק 153 מיליון דולר ו- מענק בלוק השירותים החברתיים סיפק 146 מיליון דולר
מכלל ההוצאות המדינה לרווחת הילד.
תכניות מפתח לילדים מרכזיות מנוטרות עי CWLA
ההצהרות הכתובות בכתב נטוי נלקחות מתוך התקציב השנתי 2019 של הממשל, בשם
תקציב אמריקני, שנת הכספים 2019.
כותרת IV-E, חוק ביטוח לאומי
כותרת IV-E תשלומים עבור אומנה
בתור זכאות, כותרת IV-E מימון אומנה נקבע על ידי רמת הצורך ומספר
של תביעות שהוגשו על ידי המדינה להחזר מהרמה הפדרלית. עבור 2019, הממשל המקרין ש עלויות ה
פרויקטים תחת IV-E לאומנה טיפול ותחזוקה עלויות הניהול יהיה ב $ 5.329
מיליארד, עלייה מן העלות הצפויה של $ 5.278 מיליארד בשנת 2018. סך כל העלויות היו
הגדלות בשנים האחרונות בשל גידול במיקום ב אומנה.
כמו כן, מעריכה הממשל גידול של כ 5 - מליון דולר עקב למוצעים עקב
חיסול של מענק בלוק שירותים החברתיים . הגדלת המימון עשויה לכלול גם את העליות האחרונות
התאמות כמה מדינות הסדרים תחת הכותרת IV-E ויתורים.
המימון יכסה על הערכה של 171,000 ילדים באומנה, אשר הממשל
אומר שזה גידול הסופי 2018 של האוכלוסייה המוקרנת. לשנת הכספים הפדרלית הפיזיקלית 2016 (האחרון
עם נתונים מלאים), יותר מ 437,465 ילדים היו מחוץ לבית (אומנה) טיפול, המייצג את
השנה החמישית ברציפות של עליות חוץ ביתיות ואומנה - ו רוב מאז 2008, כאשר אז
היו 463,000 ילדים באומנה.
כותרת IV-E תשלומים לסיוע באימוץ
כותרת IV-E תשלומי סיוע עבור אימוץ כמו אומנה מבוסס על תביעות שהוגשו על ידי מדינות
להחזר פדרלי.
עבור 2019, העלות הצפויה עבור תשלומי IV-E לסיוע לאימוץ ועלויות ניהוליות צפויות להיות $ 3.063 מיליארד דולר, עלייה של סך צפוי 2.861 מיליארד דולר משנת תקציב 2018.
כ 496,000 ילדים יסייע באימוץ מימון פדרלי הקשור לסיוע בשנת 2019, שהוא גידול צפוי.
צפוי שמספרים אלה הם להיות מותאמים כלפי מטה עם ההשעיה של כמה סוכנויות ל סיוע אימוץ עבור
חלק מהילדים מתחת לגיל שנתיים.
תשלומי סיוע לאימוץ נועדו לסייע למשפחות שעשויות להזדקק למימון נוסף .
תמיכה בעת אימוץ ילד בעל צרכים מיוחדים. מדינות בודדות קובעות את ההגדרה
של ילדים בעלי צרכים מיוחדים. ילדים הנחשבים לצרכים מיוחדים יכולים לכלול כל ילד בטיפול באומנה
; אחים עם מטרה להיות מאומצים יחד; ילדים גדולים יותר; ילדים שנכנסו טיפול במשך מספר שנים; או ילדים עם מוגבלות או אחרים התפתחותיים, בריאותיים או פיזיים אתגרים.
כאשר הקונגרס קשרו זכאות עבור מימון אומנה מימון תקני זכאות ב 1996 AFDC, את
אותו קשר בין AFDC לבין סוכנויות לאימוץ נוצר גם.
בשנת 2008, המעבר של חוק לקידום אומנה (PL 110-351) יצר קשר ניתוק הדרגתי של סיוע לאימוץ
זכאות מ- AFDC.
החל בשנת הכספים 2010, אימוצי ילדים חדשים שהיו בני 16 או מבוגרים יותר היו זכאים ללא קשר זכות AFDC. זה כבר מותאם כלפי מטה כל אחד שנה.
בשנת 2018, כל אימוץ של ילד עם צרכים מיוחדים חדשים זכאים לתמיכה פדרלית.
הקשר ל- AFDC בוטלה על ידי שנת תקציב 2018, אך הורחבה עד שנת 2025 עבור ילדים מתחת לגיל שנתיים כקיזוז חלקי של חוק משפחות הראשון שחוקק ב -9 בפברואר 2018 (PL 115-123).
כותרת IV-E תמריץ לאימוצי קרבה
הממשל מבקש סכום זהה לקרן תמריצים לאימוץ של השנה: כ 37.9 מיליון דולר.
הקונגרס אישר מחדש את קרן התמריצים כחלק מתכניות IV-B ב -9 בפברואר 2018
במסגרת חוק משפחה קודמת . השינויים האחרונים לקרן התמריצים שהרחיבה אותה
לכלול אימוצי קרבה במסגרת הסמכה מחדש של 2014. עכשיו זה מעניק פרסי
תמריצים המבוססים על עליות הן באימוצי קרבה והן במיקומים מסובסדים עם קרובים ל אפוטרופסות.
אם מספיק כספים אינם זמינים לכל מדינה בונוס או תמריץ מופחת בהתאם, אבל ב
שנים רבות, המשלימים ישלימו את ההקצבות. בשנים האחרונות HHS כבר
מהמימון השוטף בשנה הפיסקלית כדי לפצות על חסרונות בשנים הקודמות.
המממנים לא השלימו על החוסר הזה. המימון וההקצאות משתנים משנה לשנה
בהתאם להצלחת המדינה בהעברת ילדים למשפחות מאמצות וכעת ל קרובי משפחה. מתי
שהקונגרס העביר את חוק האימוץ והמשפחה ראשונה בטוחה (ASFA), הם יצרו קרן תמריצים זו
תחת הכותרת IV-E. אם מדינות מגדילות את מספר הילדים שאומצו על ידי אומנה על פי
ציון גבוה של השנה הקודמת, הם מקבלים תמריץ מהניכוס הזה.
פרסים הבאים יכסו על מיקומים באימוץ קרבה שהתרחשו בשנת 2017 עם
הדולרים שמקורם בשנת הכספים 2018. סך המימון שהוענק בשנה שעברה היה כ -5 מיליון דולר
, למרות ההקצבות של 38 מיליון דולר. חמישה מיליון הופצו לאחרונה
בסבב בגלל המחסור הגובר. מדינות הרוויחו 55,000,000 $ תמריצים מימון ו
תחת פרקטיקות קודמות עדיין בבעלות 50 מיליון דולר.
בשנת כספים 2016 (הנתונים העדכניים ביותר) 57208 ילדים אומצו מאומנה ו 117,794 מחכים להיות מאומצים עלייה מ 111,358 ילדים בטיפול אומנה חיקו להיות מאומצים בשנת 2015.
הכמות של שניהם אימוץ ואומנה מספר ה ילדים מחכים לאימוץ גדל.
מספרי האימוץ לשנת 2016 הם הגבוה ביותר מאז 2009 והמספר הממתינים הם הגבוהים ביותר מאז 2008
ההסמכה מחדש של החוק מ 2014 למניעת סחר בבני אדם ו חיזוק משפחות
שינה את קרן התמריצים במספר דרכים:
• בנוסף לתגמול הגידול באימוץ מאומנה, מוענקות מדינות בהתבסס על עליות כמויות אימוץ קרובי משפחה .
• הפרסים הותאמו במונחים של קטגוריות של אימוץ / אפוטרופסות כך הם ניתנים על עליה על כל מיקום משנה קודמת 5,000 $ למיקום אימוץ עם קרובי משפחה ; $ 4,000 למיקום בתוך המשפחה ; $ 7,500 על מיקום כל מתבגר (גילאי 9-14) ל אימוץ / אפוטרופסות בתוך המשפחה
; ו 10,000 $ על כל עלייה במיקום במבוגרים אימוץ במשפחה /אפוטרופוסות בתוך המשפחה
(לבני 14 ומעלה).
• הפרסים כמו תמיד מבוססים על עלייה לעומת השנה הקודמת, אך נוסחה זו היא
בהתבסס על עלייה בשיעור במקום מספר מסוים. זה נועד לאפשר מדינות
צמצמו את אוכלוסיית האומנה שלהם (ובכך יפחיתו את מאגר הילדים המחכה לאימוץ) כדי לקבל פרס על מדיניות קביעות חיובית.
• כל פרסים עבור אפוטרופסות הם חדשים, כמו גם את הקטגוריה המשנה בגילאי 9-14. זה
ניסיון להתמקד יותר באוכלוסייה שהראה נוכחות מוגברת בקטגוריה ההמתנה לאימוץ.
כותרת IV-E סיוע לאימוץ ו טיפול תוך שבטי לילידים
כתוצאה של חוק חיבורי הצלחה להצלחה, 3 מיליון דולר מוקצה מדי שנה עבור
סיוע טכני לממשלות שבטיות או קונסורציונים המבקשים לפקח על תכניות IV-E שלהם.
המימון הוא חובה ומסופק בכל שנה. מענקי תכנון, הקדמה לקיום
על פני התכנית מהמדינה, ניתנו ל יותר מ 22 שבטים מאז תקציב שנת 2009.
כותרת IV-E קרבת המשמורת סיוע תשלומים
כזכות מדינה אופציונלית , מדינות רשאי להקים תכנית לתמיכה במיקום באפוטרופוסות במשפחה הקרובה
. הממשל מעריך כי 35,600 ילדים יכוסו במסגרת תכנית זו
בתקציב שנת 2019 המייצג גידול של כ -3,000 ילדים מעל שנה הקודמת.
עלות של 203 מיליון דולר בשנת 2019 מייצגת גידול של 17 מיליון דולר משנת 2018
של 1 אוקטובר 2017, שלושים ושש מדינות אושרו ליישם תכנית ה IV-E .
תכנית ע"ש IV-E ג 'ון ח' שאפי לטיפול בעצמאות ילדי אומנה
התכנית על שם ג'ון H. Chafee לטיפול בעצמאות ילדי אומנה נקבעת על 140 מיליון דולר בתוך קרנות חובה
. התכנית (כותרת IV-E) סיוע לעצמאות החיים לנוער שלא
הוכנסו למשפחה קבועה ואשר מזדקנים מחוץ לאומנה עוברים גיל 16 . אין שינוי
ב סכום המנדטורי הכולל של שנת הכספים של 2019. בשנת 2010 (הנתונים העדכניים ביותר) 20,000 אנשים צעירים יצאו מ
טיפול באומנה באמצעות אמנציפציה - מגיל 16 "מזדקן". זהו המספר הנמוך ביותר מאז 2003 ו
ממשיכה ירידה מתמדת במספר הנוער מזדקן מתוך טיפול מ הנתון הגבוה לאחרונה של 29,556
בשנת 2008. החוק המשפחה קודמת מאפשר למדינות להשתמש בכספים אלה עד גיל 23 אם המדינה
טיפול אומנה מורחבת ל 21 אופציה שנוצרה בשנת 2008 בחוק קשרי חיבורי הצלחה להצלחה.
החל משנת הכספים האחרונה, 24 מדינות אימצו את האפשרות הזו.
הממשל מבקש גם 43 מיליון דולר עבור שוברי חינוך והכשרה לשנת הכספים 2019
המימון המוצע הוא זהה ל 2018. כספים שאינם בשימוש על ידי מדינה אחת מופצים מחדש. 2018
החוק הראשון של משפחות מאפשר למדינה להשתמש בכספים אלה לגיל 26 .
כותרת IV-B, חוק ביטוח לאומי
חלק IV-B חלק 1, שירותי רווחה הילד (CWS)
כותרת IV-B, שירותי רווחת הילד, ממומן ב $ 269,000,000 דולר - כמו ב שנת תקציבים 2017. בסך הכל
כוללת תחזוקה של קיצוצים קודמים שהוטלו בתהליך ההשלמה וממשיכה
חתכים מהרמות מראש התפיסה של $ 281,000,000 בשנת 2011. זה היה מורשה שנית בשנת 2011, היה
המתוכנן מחדש בשנה שעברה, ויש לקבל אישור מחדש עד סוף השנה הפיסקלית זו .
מאז 1980 הוא אושר עד 325 מיליון דולר, אשר ממומן באמצעות השנתי תהליך ההקצאה בשנתי
. הוא מעולם לא מומן במלואו. חלקה של כל מדינה מבוסס על מצב המדינה כמות אזרחים
מתחת לגיל 21 בהשוואה למדינות אחרות. המימון יכול לשמש למגוון רחב של
שירותי רווחה לילדים, כולל מניעת התעללות בילדים, מניעת מיקומים באומנה ו
התערבות מוקדמת. מדינות מסוימות עשויות להשתמש בכספים כדי לטפל בהוצאות אימוץ וטיפול באומנה.
CWS אושרה מחדש במסגרת חוק המשפחות הראשון משנת 2018.
חינוך ילדים ומחקר
תחת הכותרת IV-B, סכום המימון תחת הקטגוריה הזו מוצע ב 18 מיליון דולר בשנת הכספים
2017. בשנת 2016, קו זה היה מפוצל בין:
• 7 מיליון דולר שהוקצו לקידום מחקר והכשרה לכוח עבודה לרווחת הילד
. המימון מסייע במינוף למוסדות להשכלה גבוהה ועמותות ואחרים
על ידי תמיכה בפרויקטים השוטפים שלהם. היוזמה הזו קיימת
יותר מעשור.
חדשנות לרווחת הילד ומחקר של לערך 11 מיליון דולר להמשיך מימון עבור
הפגנת פרויקטים ברחבי הארץ כדי להפחית את הטיפול במיקום באמנה .
חלק IV-B חלק 2, קידום משפחות בטוח ויציב (PSSF) .
קידום משפחות בטוח ויציב הוא שילוב של זרמי מימון עבור שרותים שונים אבל
קשורים.
כמו CWS, קידום משפחות בטוח ויציב אושר מחדש בשנת 2018 במסגרת חוק משפחה קודמת
2018. שניהם חלק מ IV-B חלק 1 (שירותי רווחה לילד)= CWS בשנת 2019,
הנשיא מבקש ל קידום משפחות בטוח ויציב מימון באותן רמות עבור ארבעת השירותים הבסיסיים, כמו גם להגדיר בצד עבור בתי המשפט ומענקים ממלכתיים.
חוק משפחה קדומת של 2018 משנה את ההגבלה הקודמת על השימוש מימון ה קידום משפחות בטוח ויציב לאיחוד.
החוק המקורי אפשר את השימוש בכספי האיחוד ל 15 חודשים לאחר שהוציא ילד מהבית.
ההוראה החדשה מתחילה לאחר האיחוד ל 15 חודשים .
המימון לתכנית קידום משפחות בטוח ויציב המקורית , חולק לארבע קטגוריות רחבות:
לשימור המשפחה , לתמיכה למשפחות , לאיחוד משפחות ושירותי אימוץ.
בנוסף, חלק
כחלק מהמימון ל קידום משפחות בטוח ויציב כ 30 מיליון דולר) מוקצה לתכניות לשיפור בתי המשפט .
יתר על כן, כ 20 מיליון דולר מיועדים למענקים תחרותיים לטיפול בחומרים ממכרים (סמים ואלכוהול ) בעוד 20 מליון דולר נוספים לפיתוח כוח אדם. מענקי עבודה אלה מוקצים למדינות אם הם עומדים בדרישה לבקר ילדים באומנה לפחות פעם בחודש.
בשנת 2018, קידום משפחות בטוח ויציב מקבל 345,000,000 $ במימון חובה כמו גם הקצאה נוספת של
הוצאה של 59 מיליון דולר. כיום בשנת 2017, לאחר הקצאת למימון השונים
קטגוריות ומשלבת הוצאות חובה ושיקול דעת, הסכומים המקורבים עבור שנת הכספים
2017 הוא 335 מיליון דולר עבור ארבעת השירותים העיקריים, 30 מיליון דולר עבור שיפור בית המשפט, 20 מיליון דולר
עבור מענקים תחרותיים כדי להתמודד עם התמכרות לסמים, ו -20 מיליון דולר עבור שיפורים בכוח העבודה.
על פי בקשת התקציב ל שנת 2019, הממשל מבקש מימון ברמה חובה ומימון שיקול דעת של 59 מיליון דולר.
שימוש לרעה בסמים קידום משפחות בטוח ויציב הממשל , שומר על 20 מיליון דולר עבור שיפורים בכוח העבודה, 30 מיליון דולר עבור
שיפוץ בית המשפט, אך מציע גידול ל -60 מיליון דולר מ ה 20 מיליון דולר הנוכחי עבור
מענקי שימוש בחומרים תחרותיים (שותפויות אזוריות). כמו התקציב האחרון של הממשל אובמה
, הממשל מציין שההרחבה תאפשר כיסוי לכל החלקים של המדינה.
כותרת IV-A, סיוע זמני ל משפחות נזקקות (TANF), חוק ביטוח לאומי
סיוע זמני למשפחות נזקקות (TANF) נמשך חמש שנים
ה2010 נגמר התקציב אך הוא מורחב עד סוף שנת 2018 מאז פג תוקפו, הקונגרס וכמה
הממשל הסכימו לסדרה של הרחבות לטווח קצר, הנעות בין מספר חודשים ל
שנתיים בכל פעם.
מאז הקמתה, סיוע זמני למשפחות נזקקות איבדה יותר מ -30 אחוז מערכו בשל אינפלציה.
הממשל מציע את הקיצוץ הראשון למענק הבסיס מאז הקמתו בשנת 1996.
בסך הכל,
יופחת ביותר מ -1.7 מיליארד דולר. בחתך אחד תוצאה יהיה חיסול סיוע זמני למשפחות נזקקות , שמסתכמת כיום ב -608 מיליון דולר. בנוסף, מבקשת הממשל
להפחית את המימון הבסיסי ב -10 אחוזים. ההיגיון נראה כי עם ביטולו של מענק בלוק השירותים החברתיים , וכן,
בתורו, היכולת של כל מדינה להעביר עד 10 אחוזים של מענקי המימון מ מענק בלוק השירותים החברתיים שלהם לתוך סיוע זמני למשפחות נזקקות
מימון של סיוע זמני למשפחות נזקקות כבר לא נחוץ.
הממשל גם משבח וגם מבקר את סיוע זמני למשפחות נזקקות על הצלחת העבר שלה, אבל גם מבקר את המדינות
כי לא להיות נמרצות כ בדרישות העבודה שלהם.
חינוך לגיל הרך וטיפול / הילד (CCDG)
למימון טיפול בילדים יש שלושה זרמי מימון: מימון לפי שיקול דעת, מימון על בסיס הוצאות העבר , ו מימון מבוסס על מדינות התאמה ל מימון ה פדרלי.
מימון שיקול דעת הוא מוקצה מדי שנה וסופק למדינות לפי נוסחת האוכלוסייה, בעוד
המימון חובה נכתב לתוך חוק סיוע זמני למשפחות נזקקות להגדיר במשך חמש או שש שנים בכל פעם. זה חובה
המימון מחולק לשתי קבוצות; שאחד מהם מוקצה למדינות על בסיס ההוצאות ההיסטוריות,
ואילו השני שבהם מסופק מדינות רק אם כל מדינה מספקת התאמה במימון.
מענק לפיתוח טיפול ודאגה הילד (ccdgb)
מענק לפיתוח טיפול ודאגה הילד מתייחס בדרך כלל לכל מימון טיפול ילדים , הן מימון לפי שיקול דעת (שהוקצו)
ו כספי החובה נכתבים לתוך הסעיף סיוע זמני למשפחות נזקקות. שני מקורות המימון מכוסים על ידי
אותן התקנות מענק לפיתוח טיפול ודאגה הילד, כרגע בהמתנה לעדכון.
תקציב הממשל מציע גידול קל במימון הטיפול בילדים על בסיס
החלטות מתמשכות (המ) שנחקקו. הם מציעים גידול ל 3 מיליארד דולר לפי שנת הכספים 2017 (
השנה האחרונה המלאה ) עמד על 2.9 מיליארד דולר. התקנון שנחקק ב -9 בפברואר (PL115-123) כולל:
הסכם להגדיל את המימון עם לערך 5.8 מיליארד דולר על פני שנתיים (שכ 2018-2019) עם
2.9 מיליארד דולר לשנת 2018.
התחלה ראשונית
התחלה ראשונית היא נסיבות דומות למימון טיפול בילדים. הממשל טוען
עלייה קלה ב- התחלה ראשונית עם מימון של 9.275 מיליארד דולר ב -2019 לעומת 9.225 דולר ב -2017
השנה האחרונה המלאה . תכנית ה - התחלה ראשונית , שנוסדה בשנות ה - 60, התכנית מספקת מענקים לסוכנויות מקומיות
במטרה לספק שירותי פיתוח מקיפים לילדים צעירים.
בנוסף, התחלה ראשונית מכוון ל צרכי המשפחה על ידי אספקת תמיכה חיונית למשפחות ו
שירותים. למרות שהתכנית מתמקדת בגיל הרך, ב -1995 היא הרחיבה את התמקדותה בתינוקות
ו פעוטות עם יצירת התחלה הראשית מקדימה . המימון כפוף לתפיסה.
מרכזי הלמידה של המאה ה -21 (מלה)
הנשיא מציע, כבר שנה שנייה, לחסל את תכנית הלמידה המאה ה -21 ללמידה קהילתית במרכזים
קיצוץ כולל של 1.191 מיליארד דולר. מרכזים הלמידה המאה ה -21 נוצרו באמצעות
חוק חינוך יסודי ותיכון ( ESEA ). מרכזים אלה הוקמו כדי לתמוך
לאחר הלימודים, ולהרחיב את טיפול המסורתי בילדים.
התכניות כשירות כוללים סוכנויות חינוך מקומיות , ערים, מחוזות וסוכנויות מבוססות-קהילה.
המבקשים מועמדות נדרשים לתכנן את תכניותיהם באמצעות תהליך שיתופי הכולל
הורים, בני נוער, סוכנויות ממשלתיות, ונציגים של בתי ספר המשתתפים או סוכנויות חינוך המקומי.
המימון מוקצה באמצעות מחלקת החינוך של ארה"ב.
היגיון הממשל בשנה שעברה מציין כי, "... נתונים מאוד מראים ש (מלה)
אינו מניב את היתרונות בהתאם להשקעה שנתית של יותר מ -1 מיליארד דולר
ב מימון חינוך הפדרלי.
יתר על כן, מתן לפני ואחרי בית הספר
הזדמנויות העשרה אקדמית עשוי להיות נתמך טוב יותר עם מימון פדרלי אחר, עי המדינה, עי הרשות המקומית או קרנות פרטיות, שתקציבו הכולל $ 15 מיליארד דולר , המיועדים כ מענקים לסוכנויות לתכנית החינוך המקומי .
שירותי הטיפול בילדים הממומנים תחת מענק לפיתוח טיפול ודאגה הילד מוגבל לילדים עד גיל 14.
תכנית זו נוצרה באמצעות והוא שוכן במחלקת החינוך כחלק תכניות המבוססות בית הספר המופנות לבני נוער מבוגרים יותר .
שכונות מבטיח
תכנית שכונות המבטיחים הוקמה תחת ממשל אובמה ומבוססת
על פי המודל שנקבע על ידי אזור הילדים של הארלם. המטרה היא להקים בית ספר
אשר מצטרפת יחדיו לציבור, פרטית, פילנתרופית, ואת האינטרסים של הקהילה העסקית
לפתח מודל מקיף.
בשלב מוקדם בחיי הילד וממשיכה דרך בית הספר היסודי חטיבת ביניים ו תיכון , בתכניות יהיה מגוון של שירותים סביב הפוטנציאל של סטודנט ומשפחה במטרה להכין תלמידים להצלחה באמצעות מכללה ומאוחר יותר
תעסוקה. המענקים הראשונים היו לתכנון. הממשל מבקש מימון ברמה 73 מיליון דולר בשנת 2019.
מענק חסום לבריאות לאמהות הילד והילד, כותרת V ביטוח לאומי חוק
מענק חסום לבריאות לאמהות הילד והילד
חוקק בשנת 1935 במסגרת חוק ביטוח לאומי, כותרת V מספק מימון הנוסחה לכל
המדינות כדי לטפל בתכניות לבריאות האם והילד.
מענק הבלוק הראשי ימומן עם
ובאותה רמה של שנת תקציב 2017 תמורת סך של 641 מיליון דולר. מתוך סך הכל, 85 אחוז מהמימון הוא
מופץ למדינות, עם יתרת הכספים שמורות לתכניות לאומיות. המדינות מהשתמש במימון
לתכנון והקצאת שירותי בריאות לאמהות ולילדים כאחד.
מדינות נדרשות לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגונים אחרים לנהל הערכות צרכים מקיפה. כאשר
הצרכים נבחנו, מדינות צריכות לזהות סדרי עדיפויות כדי לענות על הצרכים הללו
וחייב לשמש כ המממן של המוצא האחרון עבור שירותים שאינם מקבלים כיסוי מאף תכנית האחרת
.
כותרת V ביקורי בית , חוק ביטוח לאומי (MIECHV)
נוצר על פי חוק טיפול משתלמת (ACA, PL 111-148) תכנית לביקורי בית , אימהות , תינוקות, וגיל הרך
תכנית ה - ביקורי בית ילדים (MIECHV) מספקת מימון לכל המדינות לקידום השימוש
והרחבת תכניות ביקור בבית. יש להשתמש במימון עבור מודלים מבוססים עובדות
עם כמות מוגבלת של מימון זמין עבור תכניות חדשניות המציגות הבטחה. להיות
זכאים למימון, מדינות נדרשות לעבור תהליך תכנון קפדני ותכנית ביקורי הבית
חייב לעבור הערכה משמעותית. המימון לתכנית הוא חובה וכולל עליות מתוזמנות.
התכנית אושרה מחדש ב כחלק מ -9 בפברואר תקציב שנתי של 2018 CR (PL 115-123).
בשנת התקציב FY 2016, הוארך מימון עבור הסמכה מחדש של שנתיים.
הממשל מציע כי על התכנית עכשיו להיות מומר מתוך תכנית חובה ל
תכנית שנתית לפי שיקול דעת בעלות של 400 מיליון דולר בשנת 2019
הקונגרס הרחיב כחלק מן CR ב את מימון חובה במשך חמש שנים.
כותרת IXX, מדיקייד
המינהל, ללא קשר לתוצאה בדיון הבריאות, מציע להפנות את מדיקייד למענקי בלוק.
זוהי הצעה שהוצעה בשנה שעברה ב חקיקות שונים כחלק מ Affordable Care Act
התקציב כולל הצעות חקיקה במדיקייד אשר מייצרים חיסכון נטו
לתקציב הפדרלי של 1,438.8 מיליארד דולר במשך 10 שנים. זה משנה את המבנה הפיסקלי של מדיקייד על ידי
מעבר לנפש או מענק חסום המבנה. התקציב מציע גם רפורמות אחרים ב מדיקייד
רפורמות כדי לאפס את שותפות המדינה הפדרלית, כגון מתן למדינות גמישות רבה יותר על ידי
המאפשר דרישות לעבודה ובדיקות סמים. הם טוענים שהם יעשו פוקוס מחדש את התכנית
על אוכלוסיות מדיקייד המסורתיות. למרות שחלק מהאוכלוסיות ה"מסורתיים "אומרים
היו חלק מ המשימה המקורית של מדיקייד . (1965) נוצר למעשה תחת הנשיא רונלד
רייגן עם הקונגרס הדמוקרטי.
הממשל לא נסוג מ ההיגיון של השנה שעברה, אשר היה: "כדי להתיישר בקו עם
תמריצים כספיים ולספק יציבות הן תקציבי הפדרלי והן המדינה, מציע התקציב
כדי לעשות רפורמה ב מדיקייד ידי מתן המדינות את הבחירה בין שווי לנפש ו מענק לחסום
החל משנת 2020, אשר יעצימו את המדינות לחדש ולמקד את תכניות מדיקייד שלהם
על האוכלוסיות הפגיעות ביותר. בנוסף, התקציב יספק למדינה יותר
גמישות כדי לשלוט בעלויות ועיצוב הפרט, המדינה מבוססי פתרונות לספק טיפול טוב יותר
מוטבים של מדיקייד. "
מדיקייד נוצר בשנת 1965 יחד עם מדיקייר. מדיקייר נועד לשרת את העניים בעוד מדיקייד נותן
כיסוי לאלה בני 65 ומעלה.
מדיקייד מספק כיסוי בריאותי למיליוני אנשים בעלי הכנסה נמוכה
מבוגרים, ילדים, נשים הרות, קשישים ואנשים עם מוגבלויות. זה גם
המממן הגדול ביותר של כיסוי טיפול לטווח ארוך זמין דרך הממשלה הפדרלית כולל
אלה המכוסים על ידי מדיקייר.
מדיקייד מנוהל על ידי מדינות והם מתואמי מימון עם הממשלה הפדרלית עם לפחות חצי
מ עלויות הבריאות ששולמו על ידי הממשלה הפדרלית עם חלק ממדינות מקבל עד 75 אחוזים
של העלויות שלהם מכוסה על ידי הממשלה הפדרלית. יותר מ 69 מיליון אנשים מכוסים על ידי מדיקייד
כמעט 49 מיליון ילדים, בשילוב, מכוסים על ידי Medicaid או תכנית ביטוח בריאות לילדים (CHIP).
מדיקייד מסייע למדינה וסוכנויות מקומיות לקבל טיפול לילדים במשפחות אומנה, ילדים
עם צרכים מיוחדים בטיפול מגורים, ילדים שעברו ממוסדות לאומנה ,
ואלה עם צרכים מיוחדים מאומצים מאומנה. מדיקייד מאפשר טיפול חשוב
ניהול וטיפול ; קולוקציה של מומחי בריאות במשרדי רווחת הילד;
שירותים וטיפול בילדים באומנה עם צרכים מורכבים מרובים; וסיוע ל
הוריהם, אשר מסייעת לקצר את שהותם באומנה ולאחד משפחות. מדיקייד קריטי גם לגישה המורחבת לטיפול בחומרים ממקרים . גישה לטיפול כזה יכול להיות גורם מרכזי ברווחתו של הילד, טיפול להורים הוא קריטי.
על פי המרכז הלאומי על בריאות ההתנהגות, מדינות רבות עם שיעורי תמותה ממנת יתר גבוהה ביותר בשימוש מדיקייד כדי להרחיב את הגישה לטיפול בסיוע תרופתי. זה כולל 49.5 אחוזים
טיפול בסיוע תרופתי באוהיו, 44.7% במערב וירג'יניה, 44% בקנטקי,
34.2% באלסקה ו -29% בפנסילבניה.
כותרת XX, מענק בלוק לשירותים חברתיים (SSBG), חוק ביטוח לאומי חוק
תקציב הנשיא מציע שוב חיסול מוחלט של מענק ה בלוק ל השירותים החברתיים
ביטול מקור המימון בסכום של 1.7 מיליארד דולר לרווחת הילד, אלימות במשפחה, הזדקנות,
נכות, ושירותי מימון אחרים.
זה התקציב של השנה הם רציונליזציה: "התקציב מציע לחסל את מענק הבלוק ל שירותים החברתיים לחיסכון של 1.7 מיליארד דולר בשנת 2019 ו -17 מיליארד דולר במשך עשר שנים. ה מענק ה בלוק ל
שירותים חברתיים מלקבל מימון כי הוא כי הוא מקבל ממקורות נוספים של משאבים המסופקים דרך
תכניות פדרליות אחרות ולא הוכיח את יעילותה בהפחתת התלות ב רווחה או בתמיכה בעצמאות ".
קו זה עולה בקנה אחד עם הרציונל משנה שעברה אשר נדחה על ידי הקונגרס: "התקציב
מציע לבטל את מענק בלוק השירותים החברתיים כי הוא חסר חזקה
ביצועית, לא ממוקד היטב, והוא לא פונקציה הליבה של הממשלה הפדרלית .
מדינות לא צריך להוכיח כי הם משתמשים בכספים ביעילות להמשיך
לקבל מימון. בנוסף, מימון מענק בלוק השירותים החברתיים שירותים הממומנים גם באמצעות תכניות פדרליים אחרים , כגון שירותי חינוך לגיל הרך הממומנים באמצעות האד סטארט שירותי הרווחה הממומנים על ידי תכניות IV-E ".
הוא מענק הבלוק לשרותי הרווחה עי הממשל הפדרלי והוא זכאות למדינות. בשנת הכספים הפדרלית 2014 מענק בלוק לשירותים חברתיים .
ב 2017, הוא מומן על 1.57 מיליארד דולר כתוצאה מהסכם התקציב (PL 113-67) שעזב
5.1 אחוזים לחתוך למעשה מן ההפחתה הקודמת התפיסה. המימון מוצע ב
טרום ההסתגלות של 1.7 מיליארד דולר.
הוסב למענק בלוק ממבנה זכאות תחת הנשיא רונרלד רייגן,
מענק הבלוק הוא בדרך כלל המקור הפדרלי הגדול ביותר של קרנות של שירותי מגן הילד (CPS), עם
הקצאת מ 41 מדינות עומד סביב 200 מיליון דולר קרנות בכל שנה אל שירותי CPS.
מימון כלשהו עבור חלק מהמדינות הוא מימון שהועבר מן המענק החסום סיוע זמני למשפחות נזקקות אבל אפילו
ללא אותם דולרים נוספים מענק בלוק השירותים החברתיים עדיין מייצג את המקור המימון הפדרלי הגדול ביותר של CPS.
כמעט כל המדינות ישתמשו בכספים של מענק בלוק השירותים החברתיים על שירותי מגן הילד ,שירותי טיפול באומנה , שירותי אימוץ, שירותים לנוער נעדרים ושירותים אחרים הקשורים לרווחת הילד
כל שנה. עם זאת, זה יכול להשתנות משנה לשנה. מענק בלוק השירותים החברתיים ניתן להוציא על יותר מ 29
קטגוריות של שירותים הנעים משירותים קשישים (למשל, ארוחות ביתיות) לילדים
שירותים (כגון הגנה על ילדים או טיפול בילדים) לשירותי נכות (למשל, לתחבורה או לבית
שירותי עבודות בית ). מדינות לקובעות תקני זכאות והם יכולים להעביר דולרים משנה לשנה
לטפל בצרכים הדוחקים ביותר שלהם.
מענק הבלוק לשירותי הרווחה חיוני גם לעוד שירותי אנוש אחרים, שחלקם משפיעים על רווחת הילד
המימון המוקדש לטיפול בשירותי הגנה למבוגרים, כגון מניעת אלימות במשפחה
. בשנת 2014, 37 מדינות ניצלו כספים בדרך זו, עם מדינות כמו ניו יורק וטקסס
(66 מיליון דולר ו -39 מיליון דולר בהתאמה); 21 מדינות משתמשים ב מענק בלוק השירותים החברתיים ל
שירותים מיוחדים לנכים, 17 מתן שירותים לנוער בסיכון ו 16 - מחזק
את הארוחות שנשלחו הביתה באמצעות מענק בלוק לשירותים חברתיים.
ההיגיון לחיסול את מענק הבלוק לשירותים החברתיים הוא שזה מענק בלוק עם גמישות רבה מדי ולא
מספיק דין וחשבון. זה היה הסדר התקציבי שהנשיא רייגן והקונגרס הגיע אל בשנת 1981, פחות אחריות וגמישות רבה יותר בתמורה לחיסול את אופי הזכאות של הכותרת .
חיסולו עכשיו מבטיח שירותים אנושיים חיוניים ועוד חשוב במיוחד שמבוגרים וילדים ייפגעו - במיוחד במדינות המתקשים עם מזומן.
מדינות יכולות להעביר עד 10 אחוזים של מענק החסום סיוע זמני למשפחות נזקקות שלהם לתוך מענק בלוק השירותים החברתיים כתוצאה של חוק סיוע זמני למשפחות נזקקות ב 1996.
באופן כללי, מדינות העבירו סך שנתי של 1.1 מיליארד דולר (מתוך 16.5 מיליארד דולר
ב סיוע זמני למשפחות נזקקות).
כותרת XXI, תכנית לביטוח בריאות ילדים (CHIP)
ל תכנית לביטוח בריאות ילדים (CHIP) הייתה השפעה משמעותית על צמצום
מספר ילדים לא מבוטחים. כ 9 מיליון ילדים מכוסים באמצעות תכנית לביטוח בריאות ילדים, ו
ילדים נוספים מקבלים כיסוי באמצעות מדיקאיד כתוצאה ממאמצי החוץ של CHIP.
המימון של תכנית לביטוח בריאות ילדים הורחב פעמיים בחודשיים האחרונים, תחילה בהרחבה של שש שנים ובתוך
הסכם התקציב של השבוע שעבר במשך עשר שנים מלאות .
חוק התקציב המאוזן משנת 1997 קבע את תכנית ביטוח הבריאות לילדים (CHIP)
תחת הכותרת XXI של חוק ביטוח לאומי. כותרת XXI מספק כספים תואמים עי הממשל הפדרלי למדינות
כדי לאפשר להם להרחיב את הכיסוי לילדים שאינם מבוטחים ממשפחות בעלות הכנסה נמוכה. המדינות הן
מסוגלות להשתמש ב כותרת XXI לקבל כספים עבור קבלת בריאות לטובת כיסוי ביטוח עבור ילדים מעוטי יכולת דרך תכנית CHIP נפרדת, תכנית הרחבה של Medicaid ושל תכנית לביטוח בריאות ילדים, או שילוב של שניהם.
התכנית ביטוח בריאות ילדים המאושרר מחדש מ 2009 (עמ '111-3, CHIPRA)
אישר מחדש את תכנית תכנית לביטוח בריאות ילדים ואת המימון המופקע עבור תכנית לביטוח בריאות ילדים דרך שנת הכספים 2013.
ביצע כמה שינויים בתכנית CHIPRA, כולל מימון מוגבר למדינות
שטחים אחרים , תשלומי בונוס עבור מדינות החורגות את כמות רישום הילדים ל Medicaid , ותמיכה
עבור איכות בריאות הילד ופעילויות חוץ .
החוק ל טיפול ו מניעת התעללות בילד
הממשל מציע את אותה רמה של מימון עבור שניים מתוך שלושה מתכניות CAPTA הקשורות
מענקים לשנת 2019. מענקי המדינה ימומנו ב -25 מיליון דולר, מענקים מבוססי קהילה ל
מניעת התעללות בילדים והזנחה ימומן ב -40 מיליון דולר, ו- CAPTA מענקי שיקול דעת
ימומנו ב -33 מיליון דולר.
החוק למניעת התעללות וטיפול בילדים (CAPTA), שהוסמך לראשונה בשנת 1974 (עמ '93-
247), היא החקיקה הפדרלית היחידה המוקדשת אך ורק למניעה,
זיהוי וטיפול בהתעללות בילדים ובהזנחה. זהו רצף של התעללות בילדים
שירותים ותמיכה. שלושת זרמי העיקריים למימון של CAPTA הם מענקי המדינה,
מענקי שיקול דעת לפרויקטים של מחקר והפגנה ומענקים מבוססי קהילה
מניעת התעללות בילדים והזנחה. מענקי המדינה נועדו לסייע למדינות לשפר את מערכות ה- CPS שלהם
לפתח גישות לחדשנות.
כדי להיות זכאי למענקים אלה, המדינות חייבות לעמוד בדרישות לזכאות
כגון להראות שיש מערכת הגנה על הילד cps במקום. בנוסף, vמדינות חייבu, לחוקק
חוק שימור סודיות הקרבן, למנות אפוטרופוסים Adit Litem, ולקבוע התר לביקורת פנלים של אזרחים .
מימון המענק קרן שיקול הדעת נתמך עי CAPTA ל מאמצי המדינה כדי לשפר את שיטות העבודה שלהם במניעת טיפול בילדים התעללות והזנחה.
ל תמיכה בפיתוח תכנית, מחקר, הכשרה,סיוע טכני, איסוף נתונים והפצתם לקידום המניעה
וטיפול בהתעללות בילדים ובהזנחה.
מענק המימון תומך גם במערכת נתונים כלל ארצי למניעת התעללות בילדים, הגוף הפדרלי היחיד לאיסוף נתונים פדרלי לקבוע מדי שנה את היקף ההתעללות בילדים. מימון גם למשרד הלאומי נגד התעללות בילדים והזנחה,
מרכז משאבים לאומי על התעללות בילדים, והסליקה הארצית על הילד
התעללות והזנחה.
המענקים מבוססי הקהילה תומכים במאמצי המדינה לפתח, להפעיל ולהרחיב רשת
מבוסס קהילה, ממוקד תמיכה ממוקדת למשפחות לתאם בין המשאבים
מגוון של ארגונים ציבוריים ופרטיים קיימים.
המימון מוקצה למדינות על פי נוסחה בהתבסס על מספר הילדים באוכלוסיית המדינה.
תינוקות נטושים
תכנית הנטושים לתינוקות מאושרת כחלק מההסמכה מחדש של CAPTA. בשנת 2016
הקונגרס הוריד את המימון ל 0 $. המימון הוקצה עי תכניות ללא כוונת רווח ציבוריות ופרטיות
למנוע תינוקות נטושים ולספק טיפול בנוסף למקלט בטוח לתינוקות.
הממשל אינו מבקש להחזיר אותו. הקונגרס לא מימן אותו מאז אותה נקודה וזה יהיה
סביר להניח לבטל את הסמכה באשרור הבא של CAPTA בכל פעם שקורה.
הזדמנויות אימוץ
תכנית "אימוץ ההזדמנויות" הוקמה בשנת 1978 (עמ '95-266), והיא היתה מרבית
שאושר לאחרונה ב -2003 (P.L.108-36, עם CAPTA) ודורש הסמכה מחדש
ככל הנראה כחלק CAPTA.
בשנת 2011, תכנית אימוץ הזדמנויות עלה מ 26 $ ל
$ 39 מיליון דולר כאשר תכנית אימוץ המודעות (12 מיליון דולר) בוטל כ תכנית עצמאית.
בסופו של דבר אימץ את תכנית המודעות אימץ עם אימוץ הזדמנויות בגלל המשימה המשותפת שלהם.
מימון בתנאי הזדמנויות אימוץ מנוהל על ידי HHS והוא מופץ דרך
מענקים וחוזים תחרותיים. התכנית מספקת מענקים לטיפול בשירותים לאחר אימוץ,
גיוס משפחות מיעוט ואימוץ ילדים גדולים יותר. תכניות כגון AdoptSKids
הם דוגמה לאומית של חלק מהתכניות במימון באמצעות אימוץ
הזדמנויות.
בשנת 2017, אימוץ הזדמנויות מומנה ב 39 $ מיליון והממשל מבקש השוואה תקציבית
לא ב -CAPTA למניעת התעללות בילדים ותמיכה
בית המשפט מונה עורכי דין מיוחדים (CASAs)
הממשל מציע מימון ברמה של בית המשפט מונה עורכי דין מיוחדים (CASA).
המימון נמצא במשרד המשפטים. הם מציעים לממן CASAs בשנת 2018 ב9,000,000 $, כמו 2017.
הם מאומנים מתנדבים מבוגרים שמונו על ידי בתי המשפט כקצינים של בתי המשפט
לסייע לילדים שעברו התעללות והזנחה.
האחריות שלהם היא להמליץ לשפוט על מה הוא האינטרס של הילד.
קרבנות של התעללות בילדים
תקציב משרד המשפטים כולל גם המשך מימון
הקרבנות של התעללות התכנית ב 20 מיליון דולר, באותה רמה כמו בשנת כספים 2017.
כיום מסייע ל 750 מרכזי תמיכה לילדים ברחבי הארץ.
מטרות המרכז הן לעבוד עם אנשי מקצוע מאכיפת החוק להגנת הילד
סוכנויות על מנת להבטיח כי חקירות של התעללות הן פיזית ומינית מתנהלים בדרך
לא לפגוע עוד בקרבן הילד.
הברית הלאומית לילדים מעידה על כך ש יותר
286,000 ילדים קיבלו סיוע בשנת 2012 וכי המרכזים סיפקו הכשרה למניעת התעללות מינית בילדים
כ 500,000 אנשים, כולל כמה אישי הוראה .
התביעה האחרונה על התעללות מינית של מאמן לשעבר מ פן סטייט הציע חוסר של בכשרה בסיסית של מנדט כתבי עיתונות המדינה על התעללות ילדים והזנחה .
ילדים ונוער פגיעים
תכניות מאורגנות סביב נוערים שברחו מהבית ו חסרי בית
תכנית זו מורכבת משניים: תכנית המרכז הבסיסית ו תכנית המעבר החיים
. תכנית מרכז הבסיס הקרן כספים מבוססי תכניות הקהילה המספקים משבר
התערבות, ייעוץ מקלט זמני ואיחוד משפחות. המרכזים יספקו עד
21 ימי מקלט לכל היותר 20 בני נוער. הכספים מופצים למדינות על ידי נוסחה. ה
תכנית מעבר חיים מעניקה מענקים דומים לבני נוער בגילאי 16-22 המתגוררים
מבוגרת מבוגרת בתים הקבוצה. המימון נמשך עד 18 חודשים. אלה בני נוער שאינם יכולים לחיות
בבטחה בבית.
תחת המימון בקשה למימון באותה רמה כמו פ.י. 2017 ב 101 מיליון דולר ($ 54
מיליון עבור המרכזים הבסיסיים, 48 מיליון דולר עבור חיים המעבר).
מקיני-ונטו ילדים ובני נוער חסרי בית
מימון לתכנית זו יקבל מימון ברמה של פ.י. 2019 עבור פ.י. 2017, התכנית
הוגדל לסך של 77 מיליון דולר.
מימון מוגבל מסופק למדינות כדי לסייע לילדים חסרי בית להמשיך את חינוכם
למרות אובדן הבית הקבוע שלהם. יחד עם קרנות אלה, מדינות הם לפגוש מוגדר
אמצעי בטיחות ודרישות, כולל קשר חסר בית המיועד בכל בית ספר
מחוז. מדינות צריכות גם להציע הסעה לבית הספר היסודי וממנו, בית הספר המיידי
אם הילד עבר לבית ספר חדש, המשך ההרשמה לבית הספר של
מוצא אם נדרש, ואיסור על הפרדת תלמידים חסרי בית.
אנשים עם מוגבלויות חוק חינוך: תינוקות ופעוטות (IDEA חלק ג)
הנשיא מבקש מימון ברמה של 459 מיליון דולר עבור IDEA חלק ג 'כמו FY 2017.
IDEA חלק ג 'מספק מענקים נוסחה לכל המדינות כדי לעזור ליצור מערכות של מתואמת,
מקיף, רב תחומי, interagency תכניות שיספק התערבות מוקדמת
ילדים עם מוגבלויות, לידה עד גיל שנתיים. אוכלוסיית היעד כוללת משפחות
תינוקות ופעוטות עם מוגבלות שחווים עיכובים התפתחותיים באחד או יותר
תחומים, כולל פיתוח קוגניטיבי, פיתוח פיזי, פיתוח תקשורת,
התפתחות רגשית או התפתחותית. ההתערבות עשויה לכלול גם
ילדים שיש להם מצב פיזי או נפשי מאובחנים שיש להם סבירות גבוהה
וכתוצאה מכך עיכוב התפתחותי. מדינות יש את שיקול הדעת כדי לספק שירותים לתינוקות