חוק פדרלי חדש, המונע על ידי האמונה ש ילדים מבתים קשים כמעט תמיד הכי להם טוב עם ההורים שלהם, ביעילות מפוצץ את מערכת האומנת של אומנה המטרידה.
מעטים מחוץ לחוגי הרווחה של הילד חשבו כל מחשבה על החוק, אשר היה חבוי בתוך חשבון הוצאות המסיבי השנתי ש הנשיא דונלד טראמפ חתם בחודש פברואר. אבל זה יאלץ מדינות בכדי לערוך מחדש את מערכות האומנה שלהם על ידי שינוי הכללים על איך הם יכולים לבזבז את התקציב השנתי של 8 מיליארד דולר מקרנות פדרליות למניעת התעללות בילדים.
החוק, הנקרא חוק שירותי מניעה משפחה ראשונה , מעניק עדיפות לשמירה על המשפחות ומכניס יותר כסף לשיעורי הורות בבית, לייעוץ לבריאות הנפש ולטיפול בסמים - ומציב מגבלות על הצבת ילדים במסגרות מוסדיות, כגון בתים קבוצתיים.
זהו השיפוץ \ עיצוב מחדש\ בנייה מחדש הנרחב ביותר על אומנה במשך כמעט ארבעה עשורים.
"זוהי רפורמה משמעותית למשפחות", אמרה הופ קופר, שותפה המייסדת של True North Group, יועצת למדיניות ציבורית בוושינגטון, שמייעצת לסוכנויות הרווחה לילדים על החוק החדש. "הדגש הוא באמת על סיוע לילדים להישאר בטוחים עם משפחותיהם, ולסייע למשפחות פגיעות לקבל עזרה מוקדם יותר."
רוב עורכי דין תומכי הרווחה של הילד בירך על השינויים, אבל כמה מדינות מסתמכות בכבדות על בתים קבוצתיים ויש חשש כי עכשיו הם לא יהיה מספיק כסף כדי לשלם עבורם.
הממשלה הפדראלית לא תשחרר הנחיות קווי ההנחיה עד אוקטובר, כך שמדינות עדיין מנסים להבין איך השינויים עשויים להשפיע על מערכות שלהם הנוראה לעתים קרובות. הרוב מצפים שההשפעה תהיה דרמטית, במיוחד מדינות כמו קולורדו שיש להן הרבה משפחות אומנה.
לראשונה, חוק המשפחה הראשונה מכסה את המימון הפדרלי לבתים קבוצתיים, הידוע גם בשם "טיפול בקהילה".
בעבר, לא היו גבולות, אמר קופר. הממשלה הפדרלית לא תשלם עבור ילד להישאר בבית קבוצתי יותר משבועיים, עם כמה יוצאים מן הכלל, כגון בני נוער בהריון או כבר אמהות בעצמן .
אבל גם במדינות ש הם נעים בכיוון שחזוי ב החוק הפדרלי, יש פקידים מודאגים לגבי היבטים מסוימים של זה.
בניו יורק, פקידי המדינה מודאגים כי המגבלות על בתים הקבוציים יעלה ל מחוזות יותר מדי. על פי המכסות החדשות, מחוזות ב ניו יורק יצטרכו לממן ללא כספים פדרליים עד 50% יותר עבור ילדים מסוימים, אמרה שילה פול, מנכ"לית משרד הילדים והמשפחה בניו יורק. זה יהיה מכה משמעותית עבור מחוזות קטנים יותר עם משאבים דלים, היא אמרה.
גורמי הרווחה לילדים של ארץ קליפורניה, העיר, ומחוזות המדינה מודאגים שזה יטיל על בני משפחה מורחבים אשר כבר מגדלים נכדים, אחייניות ואחים מחוץ לאומנה. הסיבה לכך היא כי "משפחה קרובה" לא יהיו זכאים לתשלום אומנה על פי החוק החדש.
פרקטיקה זו אינה חדשה, אך היא צפויה להתרחב תחת "משפחה ראשונה", אמר שון יוז, יועץ רווחה בקליפורניה, ועובד לשעבר בקונגרס הדמוקרטי המתנגד לחלקים של החוק.
החוק החדש, אמר יוז, "סוגר את הדלת הקדמית להרבה רשתות ביטחון שפיתחנו לילדים באומנה".
דגש על מניעה
שירותי הגנה ל ילדים =( רווחה בארץ ישראל )
חוקר התעללות או הזנחה לכאורה ב 37 אחוזים מכלל הילדים מתחת לגיל 18 בארצות הברית, על פי דו"ח של העיתון האמריקני לבריאות הציבור . ילדים אפריקאים-אמריקאים כמעט כפליים מהילדים הלבנים, כדי שיוכלו לחקור את רווחתם על-ידי שירותי מגן לילדים. (הדו"ח רק בחן את הדיווחים על התעללות בילדים והזנחה, ולא השמה באומנה).
בדוח מחודש מארס של משרד הבריאות והרווחה בארה"ב מצא כי אוכלוסיית האומנה גדלה ביותר מ -10% בין 2012 ל -2016, השנה האחרונה שלגביה יש נתונים. הסוכנות קשרה את הגידול במספר המטופלים לרווחת הילד למגיפת האופיואידית של האומה, שהורסת משפחות.
בשש מדינות - אלסקה, ג'ורג'יה, מינסוטה, אינדיאנה, מונטנה וניו המפשייר - אוכלוסיית האומנה גדלה ביותר ממחצית.
כדי לסייע בהפיכת המגמה, החוק החדש שם דגש רב ביותר על מניעה.
הממשלה הפדראלית מימנה ב מימון מופחת ממה ש היה צריך ל שירותי המניעה במשך שנים, אמרה קארן הווארד, סגנית נשיא למדיניות הגיל הרך לפירסט פוקוס, קבוצת תמיכה בילדים בוושינגטון.
לפני חקיקתו של חוק המשפחה ראשונה , מדינות קיבלו החזר עבור אומנה באמצעות מימון הניתן על ידי כותרת IV-E של חוק ביטוח לאומי - וכי הכסף יכול לשמש רק עבור אומנה, אימוץ או איחוד משפחות.
הכסף לא יכול לשמש באופן שגרתי למניעה שעשויה למנוע מהמשפחות ש יגנבו את ילדיהם לאומנה מלכתחילה.
כעת, בפעם הראשונה, שירותי מניעה מבוססי ראיות ימומנו כזכאות, כמו Medicaid.
כלומר, שירותי מניעה יובטחו על ידי הממשלה הפדרלית למשפחות של ילדים הנחשבים " מועמדים לאומנה ":
בדרך כלל הילדים הוגדרו להיות קרבנות של התעללות או הזנחה שלא הוסרו מביתם.
על פי החוק החדש, מדינות יכולות להשתמש במימון פדרלי תואם כדי לספק למשפחות בסיכון עד 12 חודשים של שירותי בריאות הנפש, טיפול בסמים ואלכוהול והכשרה הורית למשפחות.
הזכאים הם משפחות של ילדים שמזוהים ש בטוח להישאר אותם בבית; הורים בגיל העשרה ש באומנה; והורים אחרים הזקוקים לעזרה מונעת כדי שילדיהם לא יגיעו בסופו של דבר למערכת.
המדינות צריכים גם לבוא עם תכנית כדי לשמור על הילד בטוח עם ההורים.
כמה מתומכי רווחת הילד, כגון יוז, מודאגים כי 12 חודשים של טיפול מונע אינו מספיק להורים הנאבקים בהתמכרות לאופיואידים. אנשים עם התמכרויות אופיואיד לעיתים קרובות נשברים מספר פעמים על הדרך להחלמה.
שירותי מניעה רבים, כגון ביקורי בבית, שירותים קליניים, סיוע בהובלה והכשרה לעבודה אינם זכאים למימון המשפחה ראשונה , אמר פול.
החוק מעניק מענקים תחרותיים למדינות לגיוס משפחות אומנה; קובע דרישות רישוי למשפחות אומנה עם קשר משפחתי לילד;
ודורשת ממדינות לבוא עם תכנית למניעת ילדים גוססים מפני התעללות והזנחה במשפחות אומנה .
במקום אחר, החוק גם מסיר את הדרישה ש מדינות רק יכולים להשתמש שירותי מניעה עבור משפחות עניות מאוד. בגלל ש שכר המינימום לא היה עלה ב 20 שנים האחרונות , פחות ופחות משפחות קיבלו זכאות עבור השירותים, אומרים עורכי דין.
עכשיו, מדינות לא צריך להוכיח כי משפחה בסיכון עונה על תקני הכנסה 1996.
"זה משמעותי," אמר הווארד של המוקד הראשון. "כי התעללות מתרחשת בבתים עשירים, בבתים מהמעמד הבינוני, בבתים מסכנים. זה באמת מחליף את המשחק , כי מדינות באמת יכולים להרחיק לכת "כדי לספק שירותי מניעה חדשניים למשפחות במצוקה, אמר הווארד.
הגדרה מחדש של בתים קבוצתיים
על פי החוק החדש, הממשלה הפדרלית יגביל את המימון של כמות הזמן שהילד יכול להיות בבתים קבוצתיים. זה יעשה על ידי החזר המימון מדינות רק ל שבועיים של שהייה של הילד בטיפול קבוצתי - עם כמה יוצאים מן הכלל, כגון עבור ילדים בתכניות טיפול מסביב לשעון טיפול סיעודי.
ההגבלות החדשות יתחיל בשנת 2019. מדינות יכולות לבקש עיכוב של שנתיים ליישם הוראות החוק, אבל אם הם עושים, הם לא יכולים לקבל כל מימון פדרלי שירותי מניעה.
ההוראה על הבתים ה קבוצתיים באה לאחר שמשרד הבריאות והרווחה של ארה"ב פרסם דו"ח ב 2015 ש מראה כי 40% מבני הנוער בבתי קבוצות הטיפול באומנה לא היו כל סיבה קלינית, כגון אבחנה לבריאות הנפש, על היותם שם ולא במסגרת משפחתית .
מומחי רווחה לילדים ראו זאת כעדות נוספת לכך שהבתים הקבוצתיים (פנימיות וכו) היו בשימוש יתר.
השהות הממוצעת של ילדים בבית קבוצתיים היא שמונה חודשים, כך עולה מדו"ח.
מדינות מסוימות מסתמכות יותר על בתים קבוצתיים מאשר אחרים, עם כמות הילדים בטיפול הקהילתי נעים בין 4 ל 35 אחוז של ילדים אומנה, על פי דו"ח מ 2015 של קרן קייסי.
קולורדו, רוד איילנד, וירג 'יניה המערבית וויומינג יש את האחוז הגדול ביותר של ילדים המתגוררים בבתים קבוצתיים, אם כי הדו"ח גם מצא כי במהלך 10 השנים האחרונות, האוכלוסייה בבתים קבוצתיים ירד בכשליש.
אלה המתנגדים להגבלות על בתים הקבוצתיים אומרים כי הם צרים מדי בהיקף.
הדרישות הנוספות של החוק לטיפול בקהילה "מפחיתות את הגמישות של המדינה לקבוע את המיקום המתאים ביותר לילד, והן ישפיעו לרעה על הסיכוי לקבלת מימון פדרלי מספיק", אמר פול, הממונה על רווחת הילד בניו יורק. היא אמרה שהמדינה שוקלת אם היא תבקש עיכוב של שנתיים.
זה הגיוני לא מקום נוער אומנה בבתים קבוצתית אלא אם כן הכרחי, אמר יוז, היועץ לקליפורניה. אבל לפעמים זה הכרחי. הרוב המכריע של בני נוער האומנים בבתים הקבוצתיים שם כי להישאר בבית אומנה או עם קרוב משפחה לא הצליח, אמר יוז. עבור ילדים שעברו טראומה, בעיקר ילדים מבוגרים יותר, בית אומנה מסורתי אינו מצויד לתת להם את הטיפול שהם זקוקים לו, הוא אמר.
"הרעיון שהילדים ממוקמים בבתים קבוצתיים משום שהמערכת עצלה ואינם מעריכים את שלומם, ואינם מבוססים", אמר יוז
הנה לינק ל כתבה הזו לא מתורגמת https://www.pewtrusts.org/en/research-and-analysis/blogs/stateline/2018/05/02/this-new-federal-law-will-change-foster-care-as-we-know-it?fbclid=IwAR2BYmuUf0a1N3d5T4aMxw3Dr_VJjfbEQ_Peao6SDJu6TToOqXeGLRjst_g