מאמר זה נכתב ע“י ברי חמיש ז“ל לפני הרבה מאוד שנים. מאז מותו של חמיש בחודש אוגוסט 2016 עושים כוחות ממסדיים כל שביכולתם להעלים את המאמר מהרשת. כל המקורות הידועים לי עליהם נשמר המאמר נעלמו כלא היו. ניסיוני הרב מהעבר עם חומרים מהסוג הזה אמר לי לשמור את המאמר אצלי, בפרטי, וזה אכן מה שעשיתי.
המאמר הכל כך חשוב הזה נמצא אצלי כמעט מתחילת התעוררותי מעור הכבש ותחילת לימודיי הנרחבים בתחום הקונספירציה. המאמר נחקר ונבדק על-ידי מכל כיוון אפשרי כולל לאחרונה עת שקראתי את ספר המחקר המקיף של פאבל מצ‘ייקו, ”ערב רב- פנים וחוץ בוויכוח הפרנקיסטי“ שיצא בחודש מאי 2016. שעות רבות ביליתי בקריאה וחקירה. נברתי במאמרים בכל השפות אותם תרגמתי בגוגל ולאחר מכן ישבתי לפענח את הנאמר, ישבתי בספריה העירונית ונברתי בספרים שעוסקים בנושאים המוזכרים במאמר. ולאחרונה הגיע פאבל מצ‘ייקו עם ספרו ”ערב רב“. רצה הגורל וערב רב יצא לאור בסמוך למותו של חמיש ”ערב רב-פנים וחוץ בוויכוח הפרנקיסטי“ נוגע בתחילתו בשבתי צבי ומממשיך למעקב צמוד על חייו של יעקב פרנק והסערה שהביא איתו לעולם. כך שאחרי שהוכחתי לעצמי את המאמר יותר מפעם אחת דרך מקורות שונים הגיע הספר של פאבל מצייקו בשביל לסגור עבורי את הסיפור עם חותמת שעווה מקורית.
חמיש ז“ל עזב אותנו לפני כמה חודשים אבל השאיר אחריו מורשת נכבדה של חומרי אמת על אופן הפעולה של עולמנו ומאזן כוחות הרשע ביקום. האיש ידע וסיפר, הוזהר וסיפר וכנראה שהושתק סופית לנצח. אז עכשיו תורנו לספר. אני Shabtay Av כחלק מזעקתי לקחתי על עצמי פרויקט שנקרא על-ידי ”פרויקט חמיש“. ”פרויקט חמיש“ ייעודו שימור מורשתו של ברי חמיש לוחם צדק אמיץ שזעק עד שהושתק. ”בני השטן מגרמניה“ מוגש על-ידי כשרות לאנושות, לאלו מהם החפצים בידיעת האמת, כניסיון להעיר אתכם מהמטריקס בו אתם חיים. ברי חמיש, מי ייתן ומורשתך תהפוך צוואתך וימוגר כל הרשע והפשע מין העולם, אמן. יהי זכרו ברוך.
זעקת השכמה - Shabtay Av Power To The People
בני השטן מגרמניה
הרב מרוין אנטלמן (Marvin Antelman) צדק לכל אורך הדרך. כבר בשנת 1974 הוא זיהה את מקור הרוע נגד היהודים והאנושות, אך המסר של הרב אנטלמן וכן סגנונו לא היו נהירים לציבור הרחב אלא אך ורק לסטודנטים המתקדמים ביותר בתחום האנטישמיות. יותר מכל חסרה הפשטות בעבודתו של אנטלמן - נקודת תורפה שכיחה למדי בין הוגי-דעות המקדימים את זמנם עשרות שנים. מה שנדרש היה הסבר פשוט שיבהיר את התזה של אנטלמן בסגנון שווה לכל נפש, דוגמת מדריך העזר האמריקאי Cliff's Notes המכיל הערות הבהרה לספרים. ומישהו אכן עשה זאת, אם כי מבלי שהתכוון לכך. הספר הוא "חמישים משיחים יהודיים" מאת ג'רי ראבוו(Jerry Rabow) שיצא לאור בהוצאת גפן, ירושלים.
זאת היא סקירה אינפורמטיבית אך שטחית של האמור בכותרת הספר, אם כי בשטחיותו של הספר גלומה עמקות כבדת משמעות. נתחיל בפרק 17 הדן בסוגיית "המשיח שהסב את הנזק הגדול ביותר ליהודים", שבתאי צבי. נצטט תחילה את ראבוו, ולאחר מכן נוסיף פרשנות שתפתח את עבודתו של הרב אנטלמן לעולם הרחב.
עמוד 91 - שבתאי צבי נולד בסמירנה, תורכיה, בתאריך ט' באב 1626. היום התשיעי בחודש אב מציין טרגדיה משולשת לעם היהודי. על פי המסורת, בית המקדש הראשון, בית המקדש השני וכן מבצרו של בר כוכבא, ביתר,נחרבו בתשעה באב.
עמוד 93 - שבתאי צבי שינה את החגים והמועדים והפר את איסורי הכשרות. כל זאת נבע מהצהרתו שהכללים המקובלים אינם ישימים לימות המשיח. עמוד 95 - שבתאי צבי הצהיר שכתוצאה מביאתו של עידן המשיח, המצוות המקראיות שוב אינן מחייבות. כמו כן הכריז שכעת התיר הקב"ה כל דבר. זאת היא טענתו המרכזית של הרב אנטלמן; היינו, שתנועת השבתאות הייתה הניגוד הקוטבי ליהדות; שתוכניתו של שבתאי צבי חתרה למגר את כל חוקי התורה ולהחליפם בכל המנוגד להם. למרבה הפלא, יותר ממחצית היהודים בעולם בעת ההיא האמינו בהתגלותו של שבתאי צבי כמשיח המובטח לעם היהודי. עמוד 101 - ואומנם, שבתאי צבי אכן מימש את ההכרזה, אשר לה ציפו היהודים במשך 1600 שנה - דהיינו, הוא יתחיל את הגאולה בתאריך ט"ו בסיון, 18 יוני 1666. רבים יזהו את משמעות התאריך. יוני הוא החודש השישי, כמו"כ 18 בחלוקה לשלוש הוא 6+6+6 ואילו המספר 1666 הוא ברור דיו. ייתכן שידע מה הוא עושה או שמא הנבואות אשר חזו את הופעתו של משיח כוזב ומרושע או אנטי-משיח היו נכונות ואכן התממשו בדמותו של שבתאי צבי.
עמוד 110 - במשך כל אותה עת המשיך שבתאי צבי לשאת הכרזות על תיקוני הדת המתחייבים מתוך בואם של ימות המשיח. תפילתו החדשה של שבתאי צבי הייתה: "שבחו את זה אשר מתיר את האסור". מאחר שהכול אמור להיות מותר בעידן המשיח, הצהיר שבתאי צבי שרבים מאיסורי התורה הישנים שוב אינם רלוונטיים. הוא ביטל את החוקים הנוגעים ליחסי מין. הוא הרחיק לכת עד כדי התרתם המוצהרת של שלושים ושישה החטאים העיקריים המוגדרים במקרא, וכן הורה לכמה מחסידיו על חובתם לבצע חטאים כאלה על מנת לזרז את הגאולה. אבדן יוקרתו של שבתאי צבי בקרב המוני העם היהודי התרחש בספטמבר 1666, כאשר השולטן התורכי איים עליו בעינויים אם לא ימיר את דתו לאסלאם. שבתאי צבי נכנע, ורוב יהודי העולם נטשו אותו. אבל לא כולם. הגרעין הקשה של חסידיו שימרו את משיחם חי ובועט במרץ. עמוד 112 - על מנת לקדם את הרפורמציה, צלל שבתאי צבי לתוך חשכת העולם המוסלמי כדי לאסוף את רסיסיו הפזורים של אור הבריאה החבויים שם. הייתה שם המציאות החיצונית והמציאות הפנימית. נתן המיר את השבתאות לתאולוגיה של פרדוקס. אם רק יקבלו המאמינים את עקרון הפרדוקס, הם יוכלו להמשיך להאמין בשבתאי צבי. המעגל הפנימי של חסידיו קיבלו את הסבריו של נתן והמשיכו להאמין בשבתאי צבי כמשיח. מאמיניו של שבתאי צבי המשיכו לנהל את חייהם בהיחבא במסגרת הכת התורכית של הדומנה, שפעילויותיה נמשכות עד היום, כפי שדווח בהרחבה השנה, אפילו על ידי העיתון הרציני והשקול ג'רוסלם פוסט.
עמוד 121 - הדומנה הפכה את חג פורים השבתאי לאורגיה שנתית, שבה החליפו חבריה את בנות זוגם בטקס שכונה: "כיבוי האורות". הדומנה הצדיקה את אורגיות הפורים שלה, וכמו כן גם את הנוהג של חבריה לחלוק את נשותיהם עם שאר החברים וכן מעורבותם בפעילויות מיניות נוספות, בכך שציטטו תקדימים מקראיים. . עמוד 123 - למרות שיעקב פרנק (1726 - 1791) נולד חמישים שנה לאחר מותו של שבתאי צבי, הוא ראוי להיחשב כיורשו האמתי. עמוד 125 - חסידי פרנק ביקשו את הגנתו של הממסד הכנסייתי על סמך הטענה שאמונתם אינה יהודית אלא אנטי-תלמודית... הבישוף הצהיר ש"האנטי-תלמודיים", חסידיו של פרנק, זכאים לנהוג על פי דתם, וציווה על תפיסתם ושריפתם של העתקי התלמוד שנמצאו במחוזו. כעת, תחת הגנתו של הממסד המלכותי, העניקו תומכים מלאי-הערצה תרומות נדיבות לפרנק עבור תנועתו.
עמוד 127 - הוא הרחיב את משנתו הפרדוקסלית של שבתאי צבי, שעל פיה ביאת המשיח הפכה את איסורי המקרא על הפקרות מינית להיתרים ואפילו לחובה. על פי פרנק, העיסוק באורגיות פריצות הפך כעת להיות אמצעי לטיהור הנשמה מחטאיה. ההוללות הפכה להיות תרפיה. פרנק שכנע את חסידיו שהדרך היחידה להישרדותו של צביון יהדותם המיוחד היא על ידי התנצרותם כלפי חוץ, כשם שהדומנה שקעה לתוך עולמו של האסלאם. בפברואר 1759 אמרו הפרנקיסטים לכנסייה שהם מוכנים להטבלה. הפרנקיסטים הבטיחו לספק עוד 5000 נוצרים חדשים מפולין, מורביה, הונגריה ותורכיה. . עמוד 130 - הפרנקיסטים הפכו להיות מעורבים גם בתככי הפוליטיקה הבינלאומית, ושלחו שליחים חשאיים לממשלה הרוסית ולכנסייה האורתודוקסית המזרחית עם הצעה לסייע בהפלתה של פולין והכנסייה הקתולית.
בשנת 1786 סבל פרנק מבעיות כספיות זמניות, והעביר את מטהו לאופנבאך שליד פרנקפורט. שם נפתרו בעיותיו הכספיות של פרנק בדרך כלשהי. המקור לעושרו הרב של פרנק אינו ברור. ייתכן שניצל את המבנה הארגוני של תנועתו, שפעלה באמצעות שליחים סודיים ותאים חשאיים, לצורך מעורבות בתסיסה הפוליטית הבלתי-פוסקת שרחשה באוסטרו-הונגריה, תורכיה והבלקנים. ..... כעת, משהגענו לעומק הרב ביותר של ראבוו, נניח לרב אנטלמן לתפוש את הפיקוד ..... באותה תקופה הייתה פרנקפורט זירת הפעולה המרכזית של היישועי, אדם ווייסהאופט (Adam Weishaupt), מייסד האילומנטי (Illuminatti) וכן של האימפריה הפיננסית של האחים רוטשילד. כדאי לחזור על כך: פרנקפורט הייתה מקום הולדתם של האילומינטי וכן של אימפריית רוטשילד. כאשר נכנס יעקב פרנק לעיר, הברית בין השניים כבר הייתה בעיצומה. וויסהאופט סיפק את המשאבים המזימתיים של מסדר הישועים, ואילו הרוטשילדים תרמו את הכסף. חסרו כעת האמצעים להפצתו של סדר היום האילומינטי, ואת זאת השלימו הפרנקיסטים באמצעות רשת סוכניהם שפעלו ברחבי העולם הנוצרי והמוסלמי. יעקב פרנק הפך בבת אחד לאדם עשיר משום שזכה למענק נדיב מהרוטשילדים של פרנקפורט. אין לכך הסבר אחר. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- לדעתי פרנק תרם לחבורה את העיסוק במאגיה יהודית, את היסודות הכישוף ואת הדרך להפנט את המוח האנושי Shabtay Av -------------------------------------------------------------------------------------------------------- מנקודת מוצא זאת, מתאר הרב אנטלמן את התכנית למלחמה נגד היהדות וכל הטוב שבה, ובעצם, נגד האנושות וכל נכסיה המוסריים. מאותו רגע ואילך, תנועה של רוע מוחלט קנתה לה אחיזה בעולם. מטרתם של הישועים הייתה להרוס את הרפורמציה הפרוטסטנטית, כך שיתאפשר שובו של אפיפיור אחד ויחיד השופט את כל בני האדם. הרוטשילדים שאפו לשלוט על כל העושר המצוי בכדור הארץ. ואילו חזונם של הפרנקיסטים היה למחות את המוסר היהודי מן העולם ולהחליפו בדת המבוססת על ההפך הגמור מכוונותיו של האל. מרגע שהתמזגו שלושת הגופים האלה, פרצה מלחמת דמים נגד האנושות, כאשר היהודים ניצבים על קו החזית, ובזמנים אלה ממש היא נוסקת לשיאה. הרב אנטלמן עוקב אחר האמצעים המנוצלים לצורך הגשמתו הכלל-עולמית של הכיעור הזה. במהלך שנות השבעים של המאה השמונה עשרה נחשף האילומינטי ונאסר בגרמניה ולאחר מכן ברחבי אירופה. ווייסהאופט נקט שינוי אסטרטגי, שעשה פלאים לקידום הבינלאומי של יעדיו. הוא החדיר סוכנים ללשכות "הבונים החופשיים" באנגליה ובסקוטלנד, וכך שינה את ערכיהם הנעלים ביותר לערכים שלו עצמו, עד אשר התקבלו על ידי כל לשכה בכל מדינה. כך שהאילומינטים התרחבו כעת לשני מרכזי פעולה, גרמניה ואנגליה. מגרמניה ללונדון נשלחו היהודים המומרים קרל מרקס ופרידריך אנגלס על מנת לרקוח את הבלי הקומוניזם. זמן קצר לאחר השלמת המשימה, שלחו הרוטשילדים את סוכניהם, ג'ון ג'ייקוב אסטור וג'ייקוב שיף, מגרמניה לאמריקה. הם מימנו אילי הון חמסנים, דוגמת רוקפלר ומורגן, שבשנת 1922 יסדו את המועצה לקשרי חוץ CFR {Council On Foreign Relations}, על מנת לבטל את החוקה האמריקאית ולהמיר את הדיפלומטיה הלאומית לאילומינטיזם. ..... המלחמה האמתית נגד היהודים והאנושות כמה ארגונים ייצגו את יהדות גרמניה בשנת 1932 ? מעל 250. כמה ארגונים ייצגו את יהדות גרמניה בשנת 1933 ? אחד ויחיד: תנועת העבודה הציונית. נחזור עוד מעט למשמעות העניין. קודם כל, נמשיך בהסברו של הרב אנטלמן. על מנת לשחד את היהודים, אימצו הפרנקיסטים בתחילה מדיניות הומנית ירודה. בעזרת הכסף הרוטשילדי והעוצמה הישועית, יזם היהודי המומר, משה מנדלסון, את מה שמכונה תנועת ההשכלה. נפוליון מומן כדי שישחרר את היהודים בכל מקום שנכבש על ידו, ובגרמניה מומנו הרפורמים והקונסרבטיבים על מנת שיחלישו עוד יותר את האמונה היהודית ויטמיעו רעיונות זרים לחלוטין בקרב קהילותיהם. אך ההתקדמות לא הייתה מהירה דיה. היהודים העיקשים לא שיתפו פעולה עם הרוע, כך שאת אותם יהודים שנותרו נאמנים למוסר המקראי היה צורך להרחיק לתמיד, בעוד שאלה אשר דבקו בשבתאות היו רשאים לשרוד. אכן, במשך 2000 שנות היסטוריה יהודית באירופה היו פוגרומים, מסעי צלב ואינקוויזיציות אשר הסתייעו על ידי הישועים. אך בהשוואה למה שהתרחש החל משנות השמונים של המאה התשע עשרה ואילך, היו חיי היהודים בחזקת פיקניק. נקודת המפנה במלחמת ההכרעה נגד היהודים הייתה ייסוד הציונות על ידי השבתאים. היעד הנכסף של התנועה היה כינון מדינה שבתאית במולדתם ההיסטורית של היהודים, וכך להביס את היהדות אחת ולתמיד. על מנת לקדם את מימוש הרעיון, היה צורך להפוך את חייהם של יהודי אירופה לבלתי-נסבלים עד כדי כך שהבריחה לפלשתינה תיראה כאופציה הטובה ביותר. הפוגרומים שבוצעו על ידי הקוזקים היו ירית הפתיחה במערכה הזאת, ולשם כך פנו הפרנקיסטים לישועים ולהשפעתם על הכנסייה הקתולית. הישועים תרמו את חלקם להפצת הקומוניזם, תחילה בקומונות הפאודליות שהקימו בדרום אמריקה, וכעת חתרו להעניש את מתנגדי הקתוליות באירופה על ידי כליאתם מאחורי סורגי הקומוניזם. העסקה הייתה פשוטה: הישועים סיפקו את הפוגרומים, הפרנקיסטים את הקומוניסטים, וכמובן, הרוטשילדים יספקו את הכסף. מרגע שהמצב החל להיראות מבשר רעות, נטלו את ההנהגה האינטלקטואלים הגרמנים המושכים בעט. בוינה בשנת 1885 שיגר העיתונאי נתן בירנבאום את מטח הפתיחה, שבהצלחה טמן בקרקע הלאומית את זרעיה המשגשגים של הציונות. מחבר נוסף מוינה, פרץ סמולנסקין, הלך בעקבותיו וסיפק הצדקה אינטלקטואלית נוספת לשובם של היהודים אל ביתם הלאומי הבטוח בישראל. על כל פנים, איש מהם לא ניחן בכריזמה של מחבר וינאי נוסף, תיאודור הרצל. הייתה לו היכולת ללכד את המוני העם, סגולה שלא הייתה מצויה אצל איש מהם, והוא נבחר להיות הדובר והסמל של התנועה. גם הביוגרפיות המהימנות ביותר על הרצל אינן פותרות את התהייה המתעוררת ביחס לספרו. הרצל טוען שכתב את מדינת היהודים באחת הקיצים בפריז. אך הרצל לא היה בפריז בזמן שבו, לטענתו, כתב את הספר המשפיע ביותר של התנועה הציונית. המסקנה המתחייבת היא שהספר נכתב עבורו. כל מי שקורא את מחזותיו הגרועים של הרצל, חייב להטיל ספק בהתעלותו הפתאומית מבינוניותו הספרותית. בשנת 1901 הופיע הרצל בבריטניה, ולא נתקבל שם בסבר פנים יפות. על פי המקורות ההיסטוריים תמך הרצל באופציה נוספת, היינו הקמתו של מקום מבטחים לעם היהודי במזרח אפריקה שנשלטה על ידי בריטניה. אילו היה הרעיון קורם עור וגידים, הייתה מנוטרלת תכנית הפעולה של השבתאים. זמן לא רב אחר כך נפטר הרצל, ושום ביוגרפיה שלו אינה מבהירה כיצד. הוא התאשפז בבית החלמה פריזאי בשל בעיה בריאותית בלתי ידועה, ושוב לא יצא משם.
היה זה אירוע מוצלח ביותר מבחינתם של הבונים החופשיים הבריטים שהיו אמונים על ביצוע הצו השבתאי, שכן עתה החליפו את הרצל באישיות משלהם, יהודי שקיבל חינוך גרמני, חיים וייצמן. במשך הזמן נוצר מיתוס מופרך, שלפיו הצהרת בלפור על הקמתו של בית יהודי לאומי בפלשתינה הייתה גמול על תרומתו המדעית של וייצמן שפיתח שיטה לייצור אצטון עבור חומרי נפץ מצבע מיובש. אף לא פיצוץ אחד במהלך מלחמת העולם הראשונה נבע מאותו תהליך מופלא. אך הבריטים עשו מאמץ כביר לחטוף את פלשתינה מידי התורכים ולמנות את מנהיגי המדינה השבתאית שבדרך. בפגישה שנערכה בלונדון במהלך המלחמה, דנו וייצמן ובלפור בבעיית התושבים שכבר התגוררו בפלשתינה, ואשר רובם היו יהודים דתיים שהיוו רוב במרכזי אוכלוסייה דוגמת ירושלים, צפת וטבריה. המיתוס של אוכלוסייה מקומית עתיקה ממוצא ערבי-פלשתיני הופרך על ידי תיאוריהם המתועדים של מספר מבקרים מוכשרים דוגמת מרק טוויין ובלזק, שתיעדו במדויק את דלילות האוכלוסייה הערבית בארץ במשך המאה התשע עשרה. השגשוג הכלכלי, שהגיע מאוחר יותר עקב המפעל הציוני, משך אל הארץ מאות אלפי ערבים ממקומות מרוחקים כעיראק. יש להניח שהאילומינטים היו מודעים להשלכותיה של הגירה ערבית זאת. על מנת לנטרל את היהודים הדתיים, שרבים מהם חיו בארץ עוד מימי קדם, גייסו בלפור ווייצמן את הרב אברהם קוק, ולאחר המלחמה הוא מונה לרב הראשי של המפעל הציוני, בעוד שווייצמן קיבל את תפקיד היושב-ראש הראשון של הסוכנות היהודית. קוק המשיך לנשל את היהודים האורתודוקסים בעלי האדמות מנכסי הנדל"ן שלהם, ובו בזמן קידם רעיון חדש ביהדות: טוהר גאולת הארץ. משנתו הייתה מבוססת על אמת היסטורית עמוקה, ואף על פי כן, הוא ותלמידיו אינם מבינים כיצד הם מממשים את הסיוט השבתאי. השלב הראשון הושלם. כעת, הואץ המהלך האמתי שכבר היה הולך ומתממש. ..... הרב אנטלמן מוכיח שהנשיא האמריקאי וודרו וילסון, הושחת לחלוטין על ידי הפרנקיסטים באמצעות סוכנם קולונל האוז. היה זה וילסון ששם קץ למדיניות ההגירה הפתוחה של ארה"ב. עד אז, ולמרות ייאושם הרב, רוב יהודי מזרח אירופה דחו את פלשתינה כמקום מקלטם, ורובם בחרו את אמריקה כיעד הגירתם. מכאן ואילך, רק מעטים זכו ליהנות מאפשרות זאת. האפשרות שנותרה הייתה בין פלשתינה לשום מקום. אנחנו מדלגים כעת לשנת 1933. פחות מאחוז אחד של יהודי גרמניה תומכים בציונות. רבים מנסים להימלט מהנאציזם על ספינה ששטה לנמלי אמריקה הלטינית והצפונית,אך הסדר הדיפלומטי הבינלאומי הכתיב את הפנייתם חזרה אל המקום שממנו באו. כל יהודי גרמני אשר דחה את פלשתינה כמקום מקלטו נשלח אל מותו. עד שנת 1934, רוב יהודי גרמניה קלטו את המסר ופנו אל הארגון היהודי היחידי שהותר על ידי הנאצים, תנועת העבודה הציונית. על מנת לוודא את עניין הקונספירציה בינה לבין בריוניו של היטלר, מומלץ לקרוא הספרים הבאים: "הסכם הטרנספר" מאת אדווין בלק (The Transfer Agreement by Edwin Blackk), "בגידה" מאת בן הכט (Perfidy by Ben Hecht), "הנפחדים והנואשים" מאת ג'ייקוב נויברגר (The Scared and The Doomed by Jacob Neuberger).
העסקה פעלה כדלהלן. יהודי גרמניה ייחשפו קודם כל לאינדוקטרינציה בולשביקית במסגרת מחנות ההכשרה של ציונות העבודה, ואחר כך יישלחו לפלשתינה באישורם של הבריטים. רובם כבר היו שם עד אשר פרסמו הבריטים את הספר הלבן שאסר הגירה יהודית נוספת. כך קיבלו אנשי תנועת העבודה את היהודים שבהם חפצו, ובו בזמן נטשו את מיליוני היהודים הדתיים וכן את אלה שלא נמנו עם הפרנקיסטים, והניחו להם להישמד באירופה ללא שום מאבק למען הצלתם. אך לא כל היהודים נפלו בשבי התכנית. התעוררה אלטרנטיבה ציונית אצילה שהונהגה על ידי זאב ז'בוטינסקי. הוא הנהיג את היהודים בדרשו מעבר חופשי לפלשתינה וחרם כלכלי עולמי נגד המשטר הנאצי. אנשי תנועת העבודה עשו כל מאמץ אפשרי על מנת לחבל באופוזיציה שהתגבשה נגדם. ראשית, הם אילצו את כל יוצאי גרמניה בפלשתינה לנצל את נכסיהם כדי לרכוש סחורות מתוצרת גרמניה הנאצית. מהלך זה סייע להמשך הישרדותו של המשטר. כמו כן הפעילו חיים ווייצמן והסוכנות היהודית, שבראשה עמד, את סוכניהם בארה"ב על מנת לנטרל את ז'בוטינסקי וחסידיו, תוך ניצול כל אמצעי שעמד לרשותם. זה הגיע לשיאו עם מותו מעורר החשד של ז'בוטינסקי בניו יורק בשנת 1941. תומכו המשכיל ביותר של ז'בוטינסקי, בן הכט, נדרס לאחר מכן על ידי משאית במדרכה במנהטן. כל חטאו היה בחשיפתה הפומבית של הקנוניה בין הסוכנות היהודית והנאצים. בתוך קנוניה זאת נגד היהודים יש לקחת בחשבון גם את הישועים, ששאפו בכל לבם להחריב את הארץ שיצרה את לותר, אך תפקידו של הוותיקן בשואה אינו נכלל במסגרת סקירה זאת. ..... נחזור כעת לאמריקה, שם ניצלה המנהיגות היהודית את כל קשריה ומשאביה על מנת לוודא שכל היהודים הבלתי רצויים של אירופה, היינו אלה שלא נמנו עם השבתאים, לא יזכו יותר לראות את אור היום.
נחזור לג'רי ראבוו: עמוד 132 - משפחות פרנקיסטיות, הן אלה שחיו כנוצריות והן אלה שחי כיהודיות, ניסו למסד קשרי נישואין רק בינן לבין עצמן. בעתות הקיץ, ערכו הקבוצות הגרמניות באופן סדיר פגישות חשאיות בעיירת הקיט קרלסבד. על פי הערכה, עד לאמצע המאה התשע עשרה השתייכו רוב עורכי הדין בפראג ובוורשה למשפחות פרנקיסטיות. דווח ששופט בית המשפט העליון של ארה"ב, פליקס פרנקפורטר, קיבל עותק של דיוקן אוה פרנק מאימו,שהייתה בת למשפחה פרנקיסטית מפראג. להלן ציטוט מפי פרנקפורטר: "שליטיה האמיתיים של וושינגטון הם בלתי נראים ומפעילים את כוחם מאחורי הקלעים". השופט פליקס פרנקפורטר, בית המשפט העליון של ארה"ב. . ההבדל בין ראבוו והרב אנטלמן הוא בכך שאנטלמן מוכיח פשוטו כמשמעו כי כל היהודים בפמלייתו של הנשיא פרנקלין ד. רוזוולט היו שבתאים ממוצא גרמני, שגמרו אומר לטהר את העולם היהודי מחבורות אירופיות מיותרות של נאמני המוסר היהודי שאינם נמנים על השבתאים. להלן רשימה קצרה של מנהיגי קהילה אלה: פליקס ברנדיס - קיבל חינוך תיכוני בגרמניה, שם התוודע לציונות על ידי האנגלי ג'ייקוב דה האס. הנרי מורגנטאו ג'וניור, סטפן ווייס, יהודה מגנס, פליקס ורבורג - כולם צאצאי יהודי גרמניה. להלן ציטוט מרשים מבן משפחתו הפרנקיסטית של ורבורג: "תהיה לנו ממשלה כלל-עולמית, בין אם נרצה בכך או לא. השאלה היחידה היא האם אותה ממשלה גלובלית תושג על ידי כיבוש או הסכמה." גילוי הדעת נאמר בפני הסנט האמריקאי ב- 7 פברואר, 1950 על ידי ג'יימס פול ורבורג (תומך נלהב ופעיל למען פדרציה עולמית מאוחדת), בנו של פול מוריץ ורבורג, אחיינם של פליקס ורבורג ושל ג'ייקוב שיף המזוהים עם חברת Kuhn, Leob & Co. שהזרימה מיליוני דולרים לטובת המהפכה הרוסית באמצעות אחיו של ג'יימס, מקס, בנקאי בממשלה הגרמנית. .....
משהסתיימה מלחמת העולם השנייה, שרדו באירופה בקושי 100,000 יהודים, שבהגיעם לפלשתינה נאלצו לציית לגזרות הבולשביזם או לגווע ברעב. על כל פנים, הם היו מעטים מדי ולא יכלו להוות משקל נגד לאיום מספר אחד על המדינה הפרנקיסטית, הערבים. זעם השבטים הפראיים איים על המפעל כולו, ורק צירופם של המוני חיילים היה יכול למנוע את פלישתם. לצורך מטרה זאת, שוכנעו העריצים הערבים, שהיו נתונים לשליטה אירופית, לפעול כנגד האינטרסים הלאומיים של עצמם, להתסיס אנטישמיות עקובה מדם ולגרום להגירתם של יהודי המזרח לישראל. כגמול ראשון, זכו לעושר שהושג מתוך השתלטותם על נכסי היהודים. בטרם החדירו זאת השבתאים לתודעה הלאומית, כלל לא הייתה תופעה כזאת של שנאה יהודית עצמית. לפני כן, היו דתם ומורשתם של היהודים ספוגות בטבעיות בהווייתם כפעולת הנשימה. זה היה מצבם של יהודי המזרח בעת שליחתם לישראל. בישראל יישמו הפרנקיסטים את כל הלקחים שהפיקו, כאשר עיצבו את יהודי גרמניה בצלמם ובדמותם, על מנת לשנות גם את העולים החדשים. נעשו כל המאמצים על מנת לשלול מיהודי המזרח את אמונתם, והתוצאות היו לעתים קרובות מהממות. זאת היא אחת הסיבות, למשל, מדוע אותם יהודי מרוקו שברחו לצרפת נמצאים במצב הרבה יותר טוב מאשר משפחותיהם בישראל. בתחילה תמכו הפרנקיסטים האמריקאים באומה החדשה בהאמינם שהיא תפיץ במהרה את החשיכה בקרב העמים. אך היהודים לא שיתפו פעולה ודבקו במוסריותם. בשלב זה שוב שיסתה המועצה לקשרי חוץ ה- CFR (Council on Foreign Relations) את הפרנקיסטים המרושעים ביותר שלה נגד היהודים. הבולט ביותר בחבורה זאת הוא היהודי יליד גרמניה הנרי קיסינג'ר, אך הרשימה היא ארוכה וכוללת את מדליין אולברייט שחונכה באוסטריה, וצאצאי משפחות גרמניות דוגמת ג'ו ליברמן וסנדי ברגר. .....
כיום מופץ סדר היום הפרנקיסטי באמצעות הגותו של הפילוסוף האמריקאי ממוצא גרמני ליאו שטראוס. על מנת להמחיש שהדברים אינם כפי שהם נראים, מצוטטת להלן התייחסות לשטראוס מאת מחבר יהודי הכותב ל- Executive Intelligence Report שמנוהל על ידי לינדון לה-רוש הדוגל בהגמוניה גרמנית: "אם השפעתו של שטראוס על החשיבה הפוליטית בבירתה של המעצמה החזקה ביותר בתבל בשנת 1996 הייתה כבירה, הרי כיום היא אף גברה". תלמידו המוביל של שטראוס בממשל בוש הוא תת שר ההגנה פול וולפוביץ', שהוכשר על ידי כפילו הרעיוני של שטראוס, פרופ' אלן בלום מאוניברסיטת שיקגו. וולפוביץ' מוביל את "החבורה הלוחמת" בקרב הפקידות האזרחית של הפנטגון. בן חסותו, לואיס "סקוטר" ליבי, ראש המטה של של סגן הנשיא דיק צ'ייני ועוזרו הראשי לענייני ביטחון לאומי, מנהל מועצת צללים לביטחון לאומי בעלת אוריינטציה ניצית ביותר מתוך בניין המנהלה הישן הסמוך לבית הלבן. על פי הביוגרף של בלום, סול בלו, ביום שבו דחה הנשיא ג'ורג' ה. וו. בוש את דרישתם של וולפוביץ' וצ'ייני, שהכוחות האמריקאים ימשיכו בתנועתם לבגדד במהלך מבצע "סופת המדבר" בשנת 1991, התקשר וולפוביץ' לבלום בקו הטלפון הפרטי שלו כדי להתלונן מרות. נראה ש"בוש 41" לא ניחן דיו בסגולותיו של "סופרמן" ניטשיאני לטעמו של וולפוביץ'. .....
לונדון - חוקר מקרי מוות מבריטניה דחה את טענתה של משטרה גרמנית שיהודי בן 22 מלונדון, ג'רמיה דוגן, התאבד בחודש מרץ לאחר שנכח בכינוס של מכון שילר הימני קיצוני בעיירה הגרמנית וויסבאדן. מכון שילר שואב את השראתו מתאורטיקן הקונספירציה האמריקאי, לינדון לה-רוש, שהיה בין הדוברים באותו כינוס. הוא אמר: "אמא, אני בצרה גדולה. אני מפחד." כאשר ניסה לתאר את מיקומו, נותק הקו. דוגן עשה טעות גורלית בכך שהתקרב מדי לקשר האמיתי בין לה-רוש לפרנקיסטים. תוכניתם מכוונת לשטיפת מוחם של היהודים לשנאה עצמית, והם אינם מחבבים מורדים. .....
כך ממומשת התכנית באמצעות מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל, כפי שמדווח על ידי קרולין גליק בעיתון ג'רוסלם פוסט: "סטודנטים מספרים על משטר של הפחדה בכיתה. עופרה גרסייר, דוקטורנטית בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל-אביב מסבירה את התהליך כדלהלן: הדבר מתחיל בתכנית הלימודים של הקורס. למשל, כאשר תיאוריה פוליטית מוצגת בכיתה, לעולם לא תראה הוגים דוגמת ליאו שטראוס, פרידריך האייק או מילטון פרידמן. תמיד תקבל רק את מרקס או רוסו או אנשים דוגמתם. כך שאם אתה רוצה להתדיין עם מרקס, אתה נמצא לבדך. אינך יודע שום דבר אחר. " ..... הטעות הגורלית של יהודי ישראל הייתה דחייתם של הפרנקיסטים ומפלגת העבודה שלהם. השבתאים מעדיפים לראות את הערבים פולשים למדינת ישראל מאשר להיווכח בתחייתה של מדינה המתנהלת על פי ערכיה של יהדות אמיתית. הם מימנו את ההנהגה העליונה וחדרו לתוכה, ובמיוחד לארגוני השמאל הקיצוני, כדי להכשיר את הקרקע לתבוסה. ואם דמורליזציה מוחלטת אינה מספקת את הסחורה, אזי רצוי לקרוא דיווח נוסף שהופיע בתקשורת המקומית: ”הכנות להפעלת כוח אש נגד יהודים. מקורותינו דיווחו שהאמור להלן הוצג בפניהם על ידי האנשים המכינים את מגה-ימית. רשת ב' דיווחה בשלושה דיווחים עוקבים לאחר התקפת הטרור האסלאמית בצומת גהה, שיהודים הנמנים על ארגון ימני קיצוני גרמני הם אלה שביצעו את הפיגוע. ..... הרב אנטלמן צדק. הוא התבונן באויב וראה הניגוד המוחלט של היהדות האמתית. מלחמת חורמה מתנהלת בישראל ומתפשטת אל העולם כולו. הישועה תגיע רק כאשר הערבים יבינו שיהודי ישראל מנהלים את אותה מלחמה כמוהם ונגד אותם אויבים. אם הערבים לא יוכלו להתגבר על שטיפת מוח ושנאה, אזי הם יירדו לאבדון יחד ישראל, ושאר העולם ישקע בעקבותיהם.
ברי חמיש יהיה זכרו ברוך
מוגש מטעם ”זעקת השכמה - Shabtay Av“ כשירות לציבור למען שימור זכרו של ברי חמיש
Power To The People